vasárnap, augusztus 09, 2015

Ügyeskedtem

Tegnap, ahogy kinn járkáltam a mosás miatt, egyszer csak nézem, hogy jé, a víz, ami kijön a mosógépből, meg egy másik, ami jön az emeleti fürdőszobából,az némi hanyagságnak köszönhetően szépen folyik a ház alá. Néztem, hogy mit is tudnék vele csinálni, hogy csökkentsem a bajt, de csak annyira jutottam, hogy az egyik csőre applikáltam egy műanyag flaskának az egyik darabját, hogy ne a falra folyjon a víz, aztám meg az alatta levő csatornacső maradékot kitisztítottam a törmelékektől.
Ide került a flaska vége

És itt lett mellette kitakarítva az a darab cső

Ezek meg a szomszéd ház csövei, de mindenütt így oldják meg
Ha rákkatintasz a képre, akkor a távolabbi fekete csőnek van egy gallérja, oda lehet belevezetni a más helyekről kifolyó vizet

Ma is mostam azért, de a háromnegyedig száraz ruhát mégis csak el kezdte verni az eső este, nem sokkal azelőtt, hogy behoztam volna. Már mindenhogyan meg kellett szárítani.

Nincsenek megjegyzések: