péntek, augusztus 07, 2015

Lenyűgöző dolgok

Tegnap aztán annyira jó lett az idő, hogy a szomszédban elővették a felfújhatós kismedencét, a kis spa medencét kinyitották és nyarat tartottak.
Ez azért volt számomra lenyűgöző, mert rendben, szép idő volt, sütött a nap, fújt a szél, ahogy szinte mindig, de nekem például biztos, hogy eszembe sem jutott volna, hogy medencébe menjek, kinn pancsoljak. Az itteni nyarat nézve még az sem jutott volna eszembe, hogy egyáltalán vegyek medencét, bármilyet is. Sőt, ahogy elnéztem az egyébként vízkedvelő gyerekeinket, nem láttam rajtuk a vágyakozást, hogy jaj de jó lenne pancsolni. Inkább a hitetlenkedés, hogy ez most így tényleg komoly, 20 fokban?

Az öltözködéssel is vannak érdekes dolgok. Akkor amikor mi esetleg cipőben, zokniban, nadrágban pulcsiban vagyunk, akkor többeket látok akár úgy is felöltözve, hogy kis bojtos téli sapka, kiskabát, nadrág, mezítláb szandállal. Nekem nagyjából mindig a lábam fázik a legelőször, így ha az pucér, akkor már majdnem mindegy is, hogy még mi van rajtam.

Csücsköm ma volt az NI számát kérni, Neathben. Megdícsérte a hölgy, akinél volt, hogy milyen jól beszél már. Sokat segít a muszáj.

Nem tudom még, hogy másutt hogy van a húsfélékkel az ember, mármint ha henteshez megy, mert ott még nem voltam, de a Tescoban szinte minden egyben levő húst bőrösen árulnak. Ami meg nem egyben van, az sokkal drágább. A másik, hogy viszonylag sűrűn szoktam pulykahúst készíteni, de itt alig találtam. Pulykamellet igen, alsócombot igen, de nagyjából ennyi a választék. Felső comb, egyben, vagy filézve, vagy olyan kockára vágottak, amit a Lidl-ben szoktam kapni, semmit nem találok. Ma sütöttem először krumplit és kicsire vágott husikat hozzá. Majd még keresnem kell itt húspuhító sót is. Tarját se láttam nagyon.

Nincsenek megjegyzések: