csütörtök, augusztus 06, 2015

Rizs, ami lehetett volna arbori is

Tegnap esős nap volt, bár reggel még a boltbamenéskor megúsztam, Utána aztán egész nap esett, jobban, kevésbé, vagy éppen átmenetileg egyáltalán, de összességében esős nap volt.
Úgy komoly dolgot a munkakeresésen és sim kártya vadászaton kívül nem nagyon csináltunk. Maya rajzolt estére egy kost, ami lássuk be, szép teljesítmény.

Főzni sem kellett, mert volt még a tegnapelőtti rizses húsból, de ahogy elnézem, nem is fog most elfogyni, így megy a mélyhűtőbe. Jobb lett volna, ha inkább arbori rizst veszek, de akkor ott hirtelen nem jutott eszembe, hogy az alkalmasabb a rizses húsnak. Magyarországon nem nagyon láttam olyat, csak tudtam, hogy létezik, több szakács a TV Paprikán azt használta rizottóhoz. A boltban egyszerűen nem jutott eszembe, hogy inkább az kellene. Hát, nem is lett olyan, mint kellett volna lennie.

Ma reggel pedig felkerekedtünk, hogy felmenjünk a Lidlbe. Sikerült jól felpakolni. Vannak dolgok, amik csak ott vannak, vagy eddig másutt még nem fedeztem fel őket. Van egy paprikás szalámiszerű valami, ami egész jó, de Magyarországon ezt sosem vettem, pedig azt hiszem kapható, ugyanez a fajta. Másfél óra alatt megjártuk, és persze odafelé még esett az eső is. Visszafelé már nem, és most pedig már szárad is kinn a ruha, amit kiterítettem, mikor megjöttünk.

Nincsenek megjegyzések: