csütörtök, augusztus 13, 2015

Iskolakeresgélés

Reggel egész korán keltünk és felzarándokoltunk a Lidlbe. Vettem ebédnek valót és vettünk egy varrógépet, amit valószínű hamarosan fel is kell majd avatni, leghamarabb akkor, ha megjöttek a cuccaink. Azzal együtt jön majd az interlock is, és muszáj néhány nadrágot vennem magamnak is és a lányoknak is, de Csücskömnek is. meg úgy általában mindenkinek. Mi ketten fogytunk a lányokkal együtt, de Csücsköm látványosan, rajta lóg a nadrág. Rajtam nem lóg még, de már tönkre van, mind a kettő, annak ellenére, hogy az elmúlt években egyáltalán nem volt olyan, hogy tudtam volna 2 nadrágot venni.

Még tegnap hoztunk brokkolit és lett brokkoli krémleves, a lányok örömére. Finom is lett, és volt is mivel leturmixolni.

Ma kaptunk egy nagy kérdőívet a council tax csökkentése miatt, amit ugyan el kezdtem kitölteni, de még hiányoznak hozzá adatok, így félretettem.

Délelőtt telefonálgattam az iskolák miatt. A Dylan Thomas, ami csak gyalog közelíthető meg, gyakorlatilag üres volt. Egy kedves emberrel beszéltem, aki felírta a telefonszámomat és megígérte, hogy jövő héten valaki majd visszahív. Ehhez az iskolához írta az oktatási osztály, hogy ha kérjük, segítenek a gyerekek szállításában.
A másik iskola, amit hívtam, az egy college, ott az javasolták. hogy előbb menjenek a gyerekek angolt tanulni és csak utána majd a college-ba. Ezzel mondjuk egyet tudok érteni, és így, hogy kaptam telefonszámot, hogy hova menjenek, így könnyebb is lesz talán, Holnap reggel megyünk a nyelviskolába, aztán majd meglátjuk mit mondanak, főleg, hogy egy tesztet is akarnának íratni a gyerekekkel. Majd lehet, hogy letesznek róla, ha ott az illetékes elvtárs megérti, hogy nem tanultak egy szót sem, felesleges felmérni a tudásukat. Ha néhány szót értenek is, az semmire sem elég sajnos.

Nincsenek megjegyzések: