vasárnap, augusztus 02, 2015

Hajat nyírtunk

Ma jó szeles, ám napsütéses volt az idő. Így sikerült 3 adag ruhát kimosnom és meg is szárítanom. Ebből az első adag már este benn volt a mosógépben és félig kész is volt, már csak öblíteni és centrifugázni kellett. Így már 11-kor ez az adag száraz is volt.

A tegnap vagy tegnapelőtt beszerzett 8 literes lábasban főztem egy adag tárkonyos levest. Kissé szokatlan volt, mert ilyesmit nagyjából háromszor ekkora mennyiségben szoktam főzni. Azon kívül hogy mindent megvettem hozzá, azt elfelejtettem, hogy a szemesborshoz kellett volna valami fűszertartó, amitől nem szalad ezer felé az a néhány szem bors. De azt elfelejtettem venni, így a borsok szerteszaladtak. Mindenkinek nagyon ízlett, még Beni is evett belőle, pedig ő nem szokott levest enni nagyon. A sérelmek tárgya a bors volt. De azért nem aggódom, hogy a nyakamon maradna a leves. Ami Lili szerint sokkal krémesebb lett, mint máskor.
.
Ennek az oka, hogy ugyan van lengyel bolt a városban, kettő  is, de mikor benn voltunk pénteken, nem mentünk felhajtani őket tejfölért. Az egyik viszonylag közel van a vonatállomáshoz, és a másik sincs messze, csak addigra már olyan későn voltunk, hogy nem akartunk ezzel is időt tölteni. Ja és a tejföl helyett a Tescoban kapható Double creme-t tettem bele, ami gyakorlatilag 50 %-os tejszín.

A mai nap fénypontja pedig Maya volt. Egész hosszúra megnőtt a hajam, annak ellenére, hogy nem sokkal elutazásunk előtt voltam fodrásznál. Pénteken beleszaladtunk egy fodrászda kiírásába, ahol is azt írta, hogy vágás és festés együtt 45 font. na, ettől aztán rögtön elment a kedvem a fodrászoltatástól.
A fiúké sem tudom, hogy mennyi lesz, annak ellenére, hogy úton-útfélen fodrászt lát az ember. Egy irányadó számot láttam, az 8 font volt.
Szóval, hogy a végére jussak a gondolatnak, megkértem Mayát, vágná le a hajamat. Le is vágta és egész jó is lett. Lehet, hogy nem tökéletes, viszont nem nagyon látszik az esetleges tökéletlensége, mivel göndörödik a hajam.

Nincsenek megjegyzések: