péntek, augusztus 28, 2015

Már nem is kellene több bútor, legfeljebb jobb .....

Tegnap reggel megérkeztek a bútorok, amiket kis üggyel-bajjal de végül be tudtunk vinni a házba. Viszonylag szűkek a fordulók, így az egyik asztalt szét is kellett szedni, mert nem akart sehogy sem bemenni. Ugyanakkor igyekezni is kellett, mert az eső is eleredt. Igaz nem nagyon, de annyira mindenképp, hogy a cuccoknak ne tegyen jót. Ezzel kezdődött a délelőtti felfordulás, sikerült néhány perc alatt fejtetőre állítani mindent. Egy óra körülre aztán rendeződött a helyzet, nagyjából minden a helyére került. Kiderült, hogy az a kanapé, amit megvettünk, egész jó lenne, ha lenne hozzá egy 3-4 cm-es vastagságú deszkalap, hogy alátegyük a szivacspárnáknak, mert egyébként az a két ember, aki leül rá, egymásradől. Az egyik asztal úgy ránézésre nem is tűnik olyan rossz állapotban levőnek, így hogy már összeszereltük, de azért szétszedve látszott, hogy sokat megélt már. Csücsköm mondta is, hogy mi lenne, ha ennek a deszkáját használnánk fel a kanapéhoz. 
Lehetett is volna, ha nem lennénk annyira asztalhiányban. 

A végeredmény az lett, hogy az az üvegtetejű asztal, amit elsők közt vettünk, az majd felmegy a kisszobába, egy elég nagy, széles asztal jött ide a mi szobánkba, és Benihez ment egy íves elejű asztal. Tegnap még átmentünk ide a szomszédba egy Argos nevű internetes áruházba, ahol már várt bennünket egy WC tető, amit hirtelen fel is szereltünk. Annak örömére, hogy a jövő héten megjönnek a cuccaink, vettünk még egy függönyt az utcafronti szobánkra. 

Aztán a ma reggel azzal indult, hogy a tegnapi mosást próbáltam kitenni száradni, ami végül sikerült, csak a kívánt eredményt nem értem el. Tegnap ugyanis szóltak, hogy a formaruhaboltba megérkezett a megrendelt holmi így reggel az 53-as busszal elmentünk, és alig hagytuk el a környéket, már esett is az eső. De nem ám csak ímmel-ámmal, hanem úgy amúgy rendesen zuhogott. 
Csücsköm nagyon ügyesen rájött, a Googlemaps segítségével,hogy mikor és honnan jön visszafelé az 53-as így a múltkorival ellentétben, már negyed tizenegy után kicsivel itthon is voltunk. Az ebédet még reggel félig elkészítettem, így mikor hazaértünk kimentem beszedni a ruhát, kicentrifugáztam, és újra kitettem. Meg mellétettem még azt az adagot is, ami kimosva várt itthon. Aztán persze még vagy háromszor ázott el, de csak kicsikét, mire beszedtem, szinte szárazan. 

Ebéd után nem sokkal felmentünk a háziorvoshoz, leadni azt a paksamétát, amit kértek tőlünk kitöltve vissza. Lemásolták az útleveleinket és a gyerekek oltási könyvének azt a lapját, ahol az oltásaik vannak felsorolva. 

Ma nagyon úri módon közlekedtünk, úgyis volt buszjegyünk, így aztán ahova lehetett, mentünk busszal. 

Ezek a képek még tegnap készültek, gyakorlatilag 2 percen belül. Csak annyit tettem, hogy körbefordultam szinte egy teljes kört. Ilyen felhők szoktak lenni, ha esik, ha nem. 







Nincsenek megjegyzések: