szombat, július 18, 2015

Swansea - az első szombat

Az történt, hogy a telefont valahogy nem jól állítottam be ébresztésre és nem akkor keltem, amikor akartam, hanem egy fél órával később. Még akkor sem volt túl késő, de akkora ricsajjal voltak a sirályok, hogy egyszerűen nem tudtam tovább aludni.  Az már csak a délutáni séta után tudatosult bennem, hogy a város belseje tele van sirályokkal, de lenn a parton ahhoz képest alig van madár.
Csücsköm fotózott, itt van néhány barna tollú madárka, ezek sirály fiókák, még barna ruhácskában.

Maya elkísért vásárolni, aztán a szállodai reggeli után elmentünk megnézni a piacot. Akkora forgatag volt, amekkorát én még szombat délelőtt szinte soha sehol nem láttam Nagy jövés-menés, különböző szórakozási lehetőségek, tele piac. Talán tűtől az elefántcsontig mindent lehet ott kapni. Aztán hazatérültünk, hogy Domi öltözzön fel kicsit jobban, Olyan csalóka volt az idő. A napon meg lehetett főni, de az árnyékban, pláne ha jött egy kis szél is, akkor már hűvös volt. Ebéd után le akartunk menni a partra, bár ebben némileg akadályozott bennünket, hogy Domi kijelentette, hogy ő nem megy oda, mert ott úgy sincs semmi érdekes. Aztán végül megegyeztünk, hogy lejön velünk a partra, és utána lehet menni úszni és futni a konditeremben.
Ahhoz képest, hogy nem akart lejönni, szinte úgy kellett elvonszolni, hogy naaaa, menjünk már, Úgyhogy végül jól sikerült a délután is.

Többmindenkivel sikerült beszélnem telefonon. Még szerencse, hogy vettünk egy korlátlan csomagot a Nordtelekomnál, így legalább nem fáj a telefonszámla miatt a fejünk.

Nincsenek megjegyzések: