csütörtök, július 23, 2015

Megint mosni voltunk :)

Reggel átsétáltam a Tescoba, bevásárolni, aztán 11 körül elmentünk, hogy bevigyük a mosást, visszavigyük a kulcsokat, amiket ugyan nagyon gyorsan másolt nekünk egy srác a piacon, viszont nem tudunk használni, meg vegyek matracvédőt, meg paplanhuzatot. A Tescoban olyan, hogy 100% pamut ágynemű, nem létező fogalom. Amire már azt írja, hogy magas pamuttartalmú, az max. 70%-ot jelent. Benn a városban, ott a hotellel szemben van egy textilbolt, hát ott sem volt. Ott legalább kaptam tegnap flanell lepedőket, ma azokból is hoztam el mosni, és a párnahuzatokból is.

Remélem már nem sokára lesz tényleg használható mosógépünk, mert ez így kissé költséges mulatság. A mosoda benn van a városban, amit ismerünk, oda be is kell menni. Ma csak Beni jött velünk, a többiek itthon maradtak, és így is a családi napi jegy volt a legolcsóbb megoldás, ami Ł10,30. A kulcsokon nem sokat javított, hogy visszavittük őket, a 10-ből a fele biztos, hogy még mindig használhatatlan, pedig kicsit sem volt olcsó. Mondjuk a zár sem az a tökéletesség.

Még a piacon vettünk egy banyatankot, hogy könnyebben tudjunk bevásárolni. Igazság szerint már régen érett, sőt, már Magyarországon szükség lett volna rá, de akkor már azért nem költöttem rá, mert tudtam, hogy jövünk UK-be. Talán így kevésbé fogom megerőltetni a karomat.
A mosodázás után még be kellett ugrani egy közeli Tescoba, mert Lili utánunk üzent, hogy elfogyott a tej.
Egy másik számú buszról, az X11-ről sikerült megint korábban leszállnunk, de mentségünkre szóljon, ezzel még sosem jöttünk, lövésünk sem volt róla, hogy hol is kellene leszállni. Így a hazajövetel megint sétálásba torkollt.

Lilikém még a mosodában töltött idő alatt vészjeleket küldött, hogy nagyon éhesek. Azt tudtam, hogy a konyha nemrég lett felújítva és a tűzhelyet sem használta még senki. Írtam neki, hogy esetleg azzal tudnának segíteni, ha letörölgetnék az egész sütőt, tálcát, rácsot, és akkor ha hazaérünk, csak be kell dobni a pizzákat, amit tegnap vettünk.

Reggel hoztam haza egy ruhaszárítót is, úgyhogy ami esetleg a szárítógép után nedvesen maradt, azt hazahoztuk és kitettem a frissen vásárolt szárítóra.

Nincsenek megjegyzések: