szerda, július 22, 2015

Ma alszunk először a házban

Reggel, nem bírván elszakadni a reggel 6 órási felkeléstől, felkeltem, lementem a Tescoba vásárolni. Utána felkeltettem a népeket, úgy 8 körül, és aztán el kezdtünk összepakolászni. 10 előtt egy kicsivel végeztünk is. Azt hittem, én naiv, hogy csak leszaladok a portára, megkérem, hogy váltsanak fel néhány 50 fontost, és már mehetek is az ágyneműs boltba, lepedőért és párnahuzatért. Ehhez képest, elhajtottak, hogy menjek bankba. Két bank is elhajtott, hogy ők csak a saját ügyfeleiknek váltanak, menjek postára. A második helyen kisegítettek, hogy hol a posta. Az interneten a fele a postáknak nincs fenn. Mikor kerestük, hogy hol a csudában tudnánk tölteni az elektromos kártyánkra, 40-50 percnyi távolságokat írt a google. Ehhez képest, a taxis, mikor jöttünk fel a bőröndökkel ma  a házhoz, úgy 5 percnyi sétára tudott nekem mutatni egyet. Na,végül akkor ott, ahol mutatta a bankos kisasszony, tényleg találtam postát, tényleg tudtam váltani.
Így már tudtam menni lepedőt  és huzatot venni, mert 2-3 napja ott elküldtek, hogy ők nem válthatnak 50 fontost.

Aztán kértem a portást, hogy hívjon  2 taxit, egy meg is érkezett, de Csücsköm hívott, hogy nekik miért nem jött taxi. Mikor megkérte a nőt, hogy hívjon neki taxit, mert eredetileg is kettőt kértünk, azt mondta, hogy szerinte csak egyet kértem. Na, mindegy, végül csak ideértek.

Mivel már tudtam a titkot, hogy hol a posta, elszaladtam feltölteni az elektromossághoz tartozó kicsikét sem kártyaformájú dolgot. Ha hasonlítanom kellen, akkor úgy néz ki mint egy furcsa formájú bicska, műanyagból.

Amíg én megjártam a postát, addig a többiek porszívóztak és nem sokkal később megjött a bútor is. Kiderült, hogy a mosógép bekötéséhez még melegvizes vezeték is kellene, nem csak a lefolyócső, ami szintén nincs kiépítve.  Amúgy is kellett volna valaki, hogy a lefolyóba csatlakoztassa a mosógépet, de most már biztos hogy kell még szerelni. Amúgy is kell írjunk egy hibalistát, mert az elektromos cuccok is eléggé el voltak hanyagolva.

Az ágyakat viszont meglepően könnyen lehet mozgatni. Van egy robosztusnak látszó alja, ami nagyon könnyű és ráadásul még görgős is. A matracok sem túl nehezek.
Délután, mikor már látszott, hogy nem fogjuk tudni összeszerelni az egyébként Ikeás ágyat a lányoknak imbuszkulcs nélkül, útnak indultunk megint, beszerezni a hiányzó dolgokat. Lett tányér, evőeszköz, lábas, imbuszkulcs, létra.
Addig, amíg Csücsköm a lányok ágyával kinlódott, én a hűtőt mostam ki. Mostanra már le is hűlt. A kimosás sokat segített neki. Már nem szagos.

Estére az is kiderült, hogy valahogy annyi cuccot hoztunk, hogy nem maradt hely 2  paplannak, így mi ma biztos, hogy a selyminek becézett mikroszálas takarókkal alszunk.

A fürdőszoba is sokat vesztett a szagából, jót tett neki a többszöri felmosás.

Nincsenek megjegyzések: