kedd, július 28, 2015

Lassan már fözni is lehet

Azt nézem, hogy Domi napról napra magasabb. Pedig utóljára csak a múlt héten ázott meg, viszont szerintem azóta is nőtt.

Ma kellett kirakni a szemetek egy részét. A fém dobozokat, a papírhulladékot, a kerti zöldhulladékokat és egy kisméretű kukában ami nekünk nincs, lehetett volna kitenni a kajamaradékot.  Ez volt a zöld hét. A jövő kedden pedig rózsaszín zsákban kell kitenni a műanyagokat és a nem komposztálható konyhai hulladékot. Az lesz a pink hét. A pink és zöld zsákot a postán lehet elvenni ingyen, a feketét, ami a konyhai hulladéké,  kell csak boltban venni.

Ma megint csomagot vártunk, közben én leveleket írtam iskoláknak, meg munkákat nézegettem.
A csomag 2 részletben jött meg, dél után kicsivel. Edények, ágynemű, mikro.
Utána meg átmentünk a Tescoba, hogy holnap be kelljen oda is menni, mert holnap muszáj megint mosni menni. Nem olyan egyszerű elintézni azt a mosógép bekötést. Viszont ma jött egy újabb gázkártya, amin már helyesen szerepeltek az összegek.

A madár, amit emlegettem, a világos fekete fejével, az a csóka. A másik, amit még Londonban láttam többet, az pedig a seregély volt.

Azt akartam még leírni, hogy nagyon furcsa hely itt ez, ahol lakunk. Sokkal közelebb vagyunk egy ugyanolyan átmenő forgalmat bonyolító úthoz, mint anno az M0-áshoz, de itt semmit nem hallani belőle, pedig csak talán egy házsor választ el bennünket. Otthon sem zavart az M0-ás, de itt egész érthetetlen, hogy sem hangban, sem légszennyezettségben nem érezni a hatását. Kimegyünk a házból és friss a levegő, pedig itt aztán igazán szinte fehér egereknek számítunk, hogy gyalog megyünk mindenfelé. Szinte mindenki kocsival jár. És nem is nagyon ócskavasakkal. Konkrétan ócskavasat talán még nem is láttam.
Ez a ház, kívülről, amiben lakunk, a bal oldala az ikerháznak



Van azért néhány furcsaság, amit nem nagyon ért az ember. Ott a háztól balra, a szomszédban van egy garázs, ahová egész biztosan nem lehet beállni kocsival, mert ugye nem lehet. De semmilyen más módon sem lehet használni azt a helységet, mivel be van szakadva a teteje, de a google maps szerint már évek óta.

A másik, ami szembeötlő volt, hogy mintha sok kertben őriznének lomokat. Még arra nem jöttünk rá, hogy van-e itt évente lomtalanítás, vagy hogy szabadul meg az ember azoktól a lomoktól, amikre már nincs szüksége, használhatatlan más számára is, viszont útban van.








Nincsenek megjegyzések: