szerda, szeptember 16, 2015

Szinte kórházi állapotok

A keddi nap nem fáklyás menetként fog bevonulni a történelembe. Én ugyan felkeltem reggel 6-kor, hogy keltsem Mayát, de ez mindjárt kudarcba is fulladt. Reggel megint hasmenése volt, aztán hányt és rettentő dolgok jöttek az orrából. Már hétfőn kérdeztem a Tescoban levő gyógyszertárostól, hogy van-e nekik antibiotikumos orrcseppjük, de azt mondta, hogy szteroidos van. Valami Otrivin félét vettem, annak a neve ismerős volt. Orrcseppet nem hoztunk. Aztán este el kezdtem tolni Mayának az antibiotikumot, mert ez innentől kezdve csak rosszabb szokott lenni. Ilyenkor szokott középfül gyulladás és arcüreg gyulladás lenni a dolog vége. Nem akarnám, hogy még egy hetet itthon legyen. Ennek  a hétnek már az ő szemszögéből vége. 
Dominikot ugye eleve sem akartam elküldeni. Valamikor hétfő délután kinyitottam a hátizsákját, hogy kivegyem a cuccait. Mondhatom, hogy szerencsém volt. A tesicipője, ami egy normális edzőcipő, csurom víz volt. Ha másnap kellett volna mennie, nem lett volna mit vigyen tesire, mert még tegnap este is vizes volt. Fel nem foghatom, hogy mi jó van abban, hogy kiviszik őket a felázott, vizes füvespályára úgy hogy esetleg még eső is esik. Ma mindenesetre még itthon volt. 

Tegnap- kedden- a két nagyobb lement egyedül angolra és vissza is találtak szerencsésen. 

Ma pedig délelőtt lementünk együtt  szintén a nagyobbakkal nem messze a Dragon hoteltől az esélyegyenlőségi központba, hogy megkapják a csoportbeosztásukat és találkozzanak a tanárral. Végül mi is kellettünk, mert ki kellett néhány papírt tölteni, de addigra épp visszaértünk a Lolekből és a Dragonnal szembeni oldalon levő ágyneműs, textiles boltból. Úgy néz ki, hogy 28.-a lesz az első alkalom, amikor ide mennek angolra, hétfő 12-14-ig. Már csak az egyetemi órarend nincs meg, remélhetően hamarosan azt is megkapjuk. 

Nagy nehezen ma végre megjött a Díjbeszedőtől az értesítés, hogy mennyit kell még befizetni. 
Délután meg annyira jó idő volt, hogy szinte teljesen befejeztem az ablakozást, már csak két kisebb ablak maradt ki, azt majd holnap letudom. 
A Lolekben vettem kefírt, amit sehol másutt nem láttunk, és tejfölt is. 

Nincsenek megjegyzések: