hétfő, szeptember 14, 2015

Eső, eső

Ma reggel olyan esős idő volt, de reggel még csak hagyján volt. Csücsköm elkísérte a gyerekeket a suliba, utána fenn találkoztunk a Lidlben, aztán hazajöttünk a bevásárlással. A hazaúton már jócskán esett, de addig viszonylag visszafogott volt. Aztán napközben váltakozva esett, nem esett. 
Domi nem vitt telefont, mert itthon maradt a töltőn, így valamikor 11 tájban hívott fel Maya telefonjáról, hogy hány, fáj a feje és hazajönne. Hogy hívjam fel az iskolát. Miután megállapodtunk benne, hogy ott próbálják elintézni valahogy, nem sokkal később az iskolai nővérnek adták át a telefont, azzal,  hogy hazaengedheti-e. Így nem sokkal dél előtt itthon volt. 

Addig én mostam az ablakokat, mert jó, hogy kívülről rendszeresen lemossák, de mióta itt vagyunk, én még nem mostam ablakot, előttünk meg ki tudja, mikor mosták utoljára. Tartok tőle, hogy nem tegnap volt. 

Mayám meg nagyon szerencsésen ért haza, mert miután ő megérkezett, az eső nagyon beleerősített és a szél is. Úgy nagyjából 100 km/órával fúj időnként. 

A blog elején, a képek felett van egy link, ahol ha van kedvetek, időről-időre megnézhetitek az időjárásunkat. Új ablakban nyitja meg. 

Ma este még elővettem Maya kabátját, hogy ha holnap szükség is lesz rá, amire nagy esély van, elől legyen. 

Nincsenek megjegyzések: