csütörtök, szeptember 10, 2015

Lemerült elemek

Tegnap este Maya valószínű nagyon fáradt lehetett, mert lefeküdt és néhány perc múlva elkezdett zokogni és sírt vagy egy jó fél órát. De se felébreszteni nem tudtuk, se nem sikerült kideríteni, hogy miért is sírt tulajdonképpen. Reggel aztán nyavajgás volt, hogy fáj a feje, nincs jól. Iskolába nem ment. Azt, hogy nincs jól, akár el is lehetett hinnem, mert én se voltam valami fényesen, bár engem inkább a nemalvás készített ki. Valahogy az ilyen kibogozhatatlan dolgok miatt nem tudok aludni. Egészen az volt az érzésem, hogy nem is aludtam  fél éjszaka, aztán amikor mégis, akkor jött Lili, hogy fáj a feje. Gondolom hasonló okokból.

Gyönyörű idő volt ma, kellemes langyossággal.  Hét végére ígérnek esősebbet és a jövő hétre. 

Délután én mentem le a nagyobbakkal a college-ba angolórára, és szerencsére tetszett nekik ma is. Kedvelik a tanárnénit. Jött ma két etióp lány is valami egészen nehezen kimondható nevekkel. 

Domi ma megint "kiakasztotta" a matektanárt, a kapott feladatot 5 perc alatt megoldotta. Azt hitte a tanár, hogy viccel. Aztán adott neki valami sudokut, amivel csak az volt a probléma, hogy sose látott olyat, és nem is ismerte a szabályait, ahogy én is csak úgy nagyjából tudom, hogy mi a lényege. 

Nincsenek megjegyzések: