péntek, szeptember 25, 2015

"Az ész a fontos, nem a haj"

Szerdára kaptam időpontot az orvosnál, hogy Mayát megnézzék. Vicces volt, mert valamikor kb. 1 hónapja voltunk fenn, hogy leadjuk a regisztrációs papírjainkat és szerdán is még ott keresték, hogy nem lelik. Aztán mire végeztünk, csak megkerült. 
Ugye mikor Maya orrából már a negyedik nap dőlt a zöldes trutyi, akkor adtam neki Augmentint, mert az szokott történni, hogy ha nem kap, akkor arcüreg gyulladás vagy középfülgyulladás szokott következni. Az orvos azt mondta, hogy szerinte az egész hányás, hasmenés ezért van, legközelebb, kérte, hogy ne adjak neki antibiotikumot, hanem inkább menjünk hamarabb. Azt is mondta, hogy nincs rossz állapotban, nem lázas, rendben van a vérnyomása, légzése, menjünk haza, el fog múlni. Hát, talán most már tényleg, ma délután még nem hányt. 
A postás viszont hozott egy levelet, hogy majd szíveskedjünk igazolni Maya hiányzását. Így sikerül a levél által megtudnom azt a telefonszámot, ami nem a recepció, hanem az az iroda, ahol szólni kell, ha hiányzik valamelyik. 

Délután pedig levágták Lili haját. Mulatságos volt nézni, hogy semmit nem változott az arca, ugyanolyan, mint 10 évvel ezelőtt, mikor rövid volt utoljára. 

Azt nem tudom, hogy ezek a fodrászok itt helyi szinten hol állnak a ranglistán, de anélkül, hogy tudtam volna, aki Lili haját vágta, nyert itt valami fodrászversenyt. Úgyhogy jó kezekben vagyunk. 

Végre megérkezett a tárkonyos leveshez a fűszerlabda, ami nélkül nem tudtam ilyet készíteni. A múltkor nem volt még ilyenem és beledobáltam egy marék feketeborsot, mindenki panaszkodott miatta. És itt még egy szakadt lepedőm se volt, hogy abból téphettem volna egy darabot. 
Jártam így pár konyhai dologgal, hogy azt hittem, a Tescoban terem és gond nélkül meg tudom venni, de nem. A tojásvágó, a krumplinyomó, ez a fűszerlabda, egészen sűrűszálú teaszűrő amik egyszerűen nem kaphatók, vagy olyan drágán, hogy annyiért nem akarom megvenni. Az amazonon és az e-bayen szoktam rendelni, ha valami kell. Még neuralgikus pontja a konyhának a sodrófa és a gyúródeszka, de még várok velük. Azt gondoltam, hogy az is minden boltban terem, vagy legalább a piacon. Ehhez képest a nyújtófa átlagos mérete 40 cm, a gyúródeszkáé hasonlóan ehhez, zsebkendőnyi. Olyat nem akartam venni. Most vettem egy nyújtófát, de csak azért, mert 1,5 fontért láttam, és pizzának ekkora is jó lesz. 

Az egyetemre írtam, hogy vajon tudnak-e valamit arról, hogy milyen lesz az órarend a gyerekeknek. Aztán az derült ki, hogy valószínűleg nem nagyon tudnak oda beférni a gyerekek, mert két féle csoport lesz, az egyik középfok előtti, a másik középfok utáni. 
Ezek egyike se jó nekik egyenlőre. Bennünket felnőtteket próbáltam beíratni, nem tudom, hogy sikerült-e, még nem válaszoltak.


Nincsenek megjegyzések: