kedd, szeptember 08, 2015

Angol minden mennyiségben

Tegnap akkor elment a két kisebb a suliba, apjuk nagyon kedves volt, mert elkísérte őket. Mondjuk volt benne kis önös érdek is, egyrészről maga a séta, ami úgy tűnik, jelentősen hozzájárul a fogyásunkhoz, a másik pedig az, hogy ilyenkor lehet velük beszélgetni, bár néha nagy a zaj az autók miatt. 

Egész feldobva jöttek meg, Dominak megint voltak sikerélményei matekkal. Kapott valami feladatot, amit mivel szöveges volt, nem értett. Akkor a tanár a google fordítójával segített neki lefordítani, na, akkor hamar megvolt, és akkor a végeredményből kiindulva kellett tovább folytatania a százalékszámításokat. Ő már ki tudja hány példát megoldott, az osztálya még azt sem, amit elsőnek kaptak, de nem is értették. Akkor a tanár felírta Domi megoldásait, de úgy sem értették. 

Tegnap még írtam az ingatlanügynökségnek, hogy mikorra tervezik az ereszcsatorna kitisztítását, mert lehet, hogy nem kellene megvárni vele az esőket. Így, hogy rákérdeztem és ma már jött is az ember megcsinálni, az a gyanúm, hogy esetleg elfelejtődött. Mindenesetre ma jöttek, kitakarították, és amit nem is gondoltam volna, letörölgették az ereszcsatorna külső felületét, ami részben koszos volt, részben mohás vagy milyen, de az volt a legkisebb problémája az eresznek. Itt is kellett hagyjuk őket menet közben, mert mentünk a két nagyobbal a college-ba, hogy angol órájuk legyen. 2 óra előtt egy kicsivel megjött a tanár, aki nagyon belopta a szivükbe magát, boldogan jöttek hazafelé óra után. Amíg ők angoloztak, mi bementünk a piacra, hogy vegyünk néhány dolgot. Kellett fekete varró cérna, vettünk egy csengőt, és vettem egy közepes méretű tölcsért. Aztán még volt rengeteg időnk, visszasétáltunk az iskolához és ott vettem észre, hogy valaki hívott, csak se nem csöngött a telefonom, se nem zizegett. Mikor visszahívtam, akkor derült ki, hogy az esélyegyenlőségi központ hívott, hogy mikor mehetnek a gyerekek angolra először, és az a nap jövő szerda lesz, reggel 10.30. 
Ha máskor is így lenne, az lenne a legjobb, akkor nem ütköznének az órák. 

Aztán amíg nem voltunk itthon, volt itt az ablakmosó brigád is, onnan tudom, hogy találtam egy ficnit, amin üzentek. Gondolom, legkésőbb hét végén jön a főnök a pénzért. 

Nincsenek megjegyzések: