szerda, március 30, 2016

Kávédaráló

Azzal egy kicsit elmaradtam, hogy az előzőekben elhalálozott turmix gép részlegesen pótolva lett. Azért csak részlegesen, mert csak a daráló részét pótoltam most hirtelen, mert itt áll a rengeteg mák a mélyhűtőben, aztán még csak megdarálni sincs mivel. Így aztán az Amazonról lett egy Tefal kávé, fűszer és olajos magvak darálására alkalmas kis szerkezet, ami kísértetiesen emlékeztet Ilosvay nagyanyám kávédarálójára. Remélem kitart olyan sokáig, mint az kitartott. 
Annak ellenére, hogy azt ígérték, csak most fog megjönni a héten, már múlt hét pénteken megérkezett és mivel a hét vége felé már egész jól voltam, sütöttem is mákos bejglit.  Kicsit négergyerekek lettek, de nem tragikus, finom lett viszont. 
Csináltam még gyümölcskenyeret és egy másikat gyümölcs nélkül, csak csokival. A citromhéj, amit elfelejtettem, na, az nagyon hiányzik belőlük, de már annyi nem volt bennem, hogy elmentem volna érte boltba. 

Nincsenek megjegyzések: