péntek, április 01, 2016

Beni 18 lett

Tegnap volt Beni 18. szülinapja. Ez a dátum egyébként a családban még 2 másik szülinap is, Eszter nagynénémé és Judit húgomé. És mindhárman nyolcas évben születtek. Nénje 1948-ban, Judit 1968-ban, Beni pedig 1998-ban. Isten éltesse őket!

Véletlenül úgy jött ki a lépés, hogy tegnap voltunk testületileg fodrásznál is. Én felmentem előre Domival és Beni jött utánunk, Maya díszkíséretével. (De legalább sétált és magától jött). Aztán Lilinek itthon levágtam a haját, mert ma mentünk át az orvoshoz, megnézetni vele, hogy miféle sebek vannak Lili fejbőrén. Most olyan a haja, hogy a feje tetején van egy nagyobbacsaka  szarkafészek és utána az összes haja szinte nincs is, olyan 1-2 mm-es. Most jól látszott, hogy sebes a feje. Magyarországon az orvos szerintem nem is nagyon látta, hogy mi a baj, csak éppen tippelt. Olyasmi, mintha ekcémás lenne, de mégsem. Mindenesetre kapott rá krémet, zselét és Nizoralt, mindezt receptre és ingyen. 

Beni haja is Liliéhez hasonlatos lett, csak neki nem volt bennem bizodalma, hogy én vágjam le. 

Nincsenek megjegyzések: