kedd, március 29, 2016

Vaníliás cukor és társai

Már biztos írtam, hogy a boltokban nem láttam sehol sem vaníliás cukrot és nem is ismerik, vanília kivonatot használnak helyette. Bizonyos dolgokhoz jó is, de nem mindenhez. Így tovább keresgéltem, többek közt az Amazonon és az ebay-en is. Az amazonon csak úgy lehet venni, jó borsos áron, 5font / 5 csomag, hogy előbb veszel valamit, ami majdnem 20 font, és akkor, hogy elérd a 20 fontos ingyenes kiszállítást, lehet mellé rendelni ilyen apróságokat. De csak úgy magában nem. 
Aztán ahogy így nézegettem a képeket, szembejött vaníliás cukor is és habfixáló is lengyel felirattal. Mivel mindkettőt kerestem, megörültem, hogy talán a lengyel boltban lesz, és talán nem aranyárban. Ma, mikor mentünk le a városba, leszálltunk és bementünk az utca egyik végén levő lengyel boltba, aztán némi vaníliacukorral megpakolva, továbbmentünk a másikba, ahol már kaptunk habfixálót is. Szóval ennek is meglett a forrása. 

Nincsenek megjegyzések: