hétfő, március 28, 2016

Ne kiabáljuk el,

de két napja mintha jobban lennék. Már nem, vagy csak nagyon ritkán megy fel a hőmérsékletem és meg sem közelíti a 39 fokot. Úgy 37,5-37,7 körül megáll. A közérzetem is sokkal jobb. 

Azért a szomszédok itt is tudnak alakítani, pontosabban a közvetlen házszomszédunk. Itt nem a motoros permetezővel vagy fűnyíróval támadnak szombat reggel 1/2 8-kor, hanem gyerekkel. Van két fiú, egy ötéveske és egy 15-16 év körüli srác. Kapták ugye azt a trambulint és 1-2 barát is néha átjön ugrálni. Most pénteken és szombaton ez volt a program. Esőben kinn ugráltak és ordítottak hozzá, ahogy a torkukon kifért. Közben a mama, hogy nehogy mások megelőzzék az idei medenceállításban, kihozta és beüzemelte a jacuzzinak látszó tárgyat, ami gondolom tán a vizet is melegíti, és hogy kimaxolják az élvezeteket, még grilleztek is egyet az esőben. Mindezt akkora hangzavarral, mintha egy egész focistadiont kellett volna betölteni hanggal. Mire végre csend lett, éppen elegem lett az egészből. 

A húsvét persze megint eltért a megszokottól. Még szerencse, hogy idejében bevásároltam a nyuszitojásokat és egyebeket, de mindez mit sem ért volna, majdnem elfelejtettem, hogy mikor jön a nyuszi, és hogy nekem kell összekészítenem mindent. De szombat késő este azért kiugrottam az ágyból és még minden csomagot összeállítottam. Itt ilyen kis kosárkákat lehetett volna venni tojásvadászathoz, de végül jól meggyőztük egymást Csücskömmel, hogy majd beletesszük valami másba. Aztán tényleg. Volt itthon 4 egyforma kilós dobozom, amiben krumplisalátát szoktam venni a Lidlben és abba tettem bele mindenkinek a csokiját. Itt nem lehetett volna kimenni a kertbe keresgélni, nincs hova.
Szerencsére nem sikerült rossz minőségű csokit vennem, minden finom lett. 
Sonkát nem főztem, mert itt ugye olyan nincs, amit Magyarországon szoktunk venni, de senki nem sírt érte. Vagy ha lehet is kapni, akkor aranyárban. 


Nincsenek megjegyzések: