szerda, december 02, 2015

Elszaladt a hét

Mármint, hogy az előző, de már ez is szaladóban van. 
Úgy ahogy sikerül Csücskömnek kezelni a First állandó megálló áthelyezési kényszerét, csak úgy 10-11 óra munka után már nem annyira fitt, hogy csak úgy szaladgáljon a busz után, ami szinte minden nap másik helyen áll meg. Pedig nem nagyon utal semmi arra, hogy építkezés vagy felújítás miatt át kellene állandóan helyezni őket. Ez főleg az egyetemnél jellemző, a 8-as busz megállója van rendre más helyen, mint ahol akár 1-2 nappal korábban volt. Az X1-es busz pedig ugyan 1 alkalommal megáll az Amazon mellett a főbejáratnál, de ez is lutri, hogy elérhető-e. Mikor vége a műszakoknak, özönlik ki a nép, át kell rajtuk vergődni, ha az épületen már sikerült. És van rá uszkve 10 perc.

Még 22-én vasárnap akartam varrni több dolgot és szerencsére éppen 2 dolog között elromlott a varrógép. Egyszer csak pukkant egy kicsikét és vége volt. Rákövetkező hétfőn, mivel Csücsköm itthon volt, felzarándokoltunk vele a Lidl-be és visszaadtuk nekik némi készpénz fejében. Aztán bíztam benne, hogy a fekete péntek alkalmából lesz lehetőség akár olcsóbban is venni valamit, de sehogy nem találtam olyan nagyon akciós árat a kínálatban. De legalább nem kellett ráfizessek. Így most a Singer varrógép helyett lett egy Brother L14. Tegnap már el is kezdtem az ismerkedést vele, hát majd meglátjuk, egyenlőre jónak tűnik. Legalább fel tudtam varrni a múltkor lemaradt nadrágot. 

Múlt csütörtökön pedig itt volt Andy az ingatlanügynökségtől. Mint kiderült, 3-6 havonta kijön mindig ellenőrizni, hogy egészben van-e még a ház. Mikor jött, rögtön szóltam, hogy sajnos a konyhai linóleum, ami egyébként eléggé vacak minőség, felszakadt, egy hűtő húzogatás miatt. Felírta, mint ahogy azt is, hogy az előtérbe befolyik a víz az ajtó tok szigetelésének a rongálódása miatt, de ez már így volt akkor is, mikor idejöttünk, csak épp nem esett az eső, főleg nem pont abból az irányból, megtoldva 120-130 km/órás széllel és mindezt nap mint nap. Pont jókor jött, helyes kis tócsa volt az ajtó előtt. Egyébként mindennel meg volt elégedve. 

Nincsenek megjegyzések: