szombat, december 19, 2015

Sütizés

Tegnap délután megsütöttem az itteni első sajtos pogácsát és meggyes mézest, cseresznyével. Mindkettő jól sikerült. Találtam a Kotányi mézesfűszer pótlására is keveréket, és a sajtos pogi is jó lett, csak mindkettővel nagyon figyelni kell, a sütő eléggé érdekesen működik, közép tájon nem nagyon pirulnak a dolgok, a széleken annál jobban. 
Innen nézve, az egyik legjobb döntésem volt, hogy vettem anno az Aldiban azokat a műanyag lap vágódeszkákat. Anélkül fel sem tudtam volna vágni a sütiket, mert még mindig nincs gyúródeszkám, az asztalt pedig nem akartam volna összevagdosni. Nyújtásra viszont az asztal egyenlőre teljesen megfelel. 

Beni pénteken délben volt fodrásznál, bár berzenkedett, hogy minek az még, azért mikor megjött látszott, hogy tetszik neki az új frizura. Domi pedig szombaton ment és vitt egy kis sütikét vaskos borravaló helyett a fodrászoknak. 

Domi pénteken korábban jött majd egy órával haza, a szokásoshoz képest, és akkor 5-én megy legközelebb. 

Jaj, nem is említettem, pedig a hét vezető híre volt nálunk, hogy úgy tűnik, Petyi 4 hónapos bolyongás után visszament Zsóka barátnőjéhez, Klárihoz. Talán most már ott marad. Zsóka feltételezése szerint most adta fel, hogy megtaláljon bennünket. Hát, lehet, hogy igaza van, ki tudja?


Innen nézve teljesen jogosnak tűnik a gyerekek 9 órai iskolakezdése. Most, hogy 8 óra van már és december 19., szinte még sötét van. Épp hogy el kezdett kivilágosodni, de lesz vagy 9 óra, mire tényleg azt lehet majd mondani, hogy világos van. Elgondolni sem tudom, vagy egyenlőre csak azt, hogy milyen lehet még északabbra. 

Nincsenek megjegyzések: