szombat, december 12, 2015

Szinte eseménytelen napok - le is kopogom...

Tegnap reggel, miután Domit eleresztettem az iskolába, lementem a piacra, mert sehol másutt nem lehet disznócsontot kapni, csak ott. Másmilyet se nagyon, de elvétve vannak húsok amik csontosak. Főleg birka combot látok csontosat és persze a baromfiakat. De olyan, hogy csontos disznó hús, olyan nincs. Csak esetleg csontos tarja szeletek vagy oldalas. A tarját  csontos szeletnek nem szeretem, és egyébként sem levesnek való és az oldalas sem. 
Húsos csontot viszont csak a piacon találtam. Így hát odamentem érte. Lett belőle jó leveske délutánra. Amúgy a nap szerencsésen eseménytelen volt, mintahogy a mai is szinte az. 

Tegnap este mondja Csücsköm, hogy reggel összetalálkozott egy 111-es busszal, hogy merre is mehetett az, hogy nem látta eddig. És akkor esett csak le nekem is, hogy hát az a busz fél 7 kor megy itthonról, szinte a ház elől hétköznaponként, és így, hogy 1/2 8-ra jár, simán jó neki. Szegény egész héten felment a 25-öshöz, pedig egy jó fél órával kelhettünk volna később is, ha hamarabb kapcsolok. De még itt a fél december, meg utána is, úgyhogy lesz még idő használni. Ma reggel pedig nem is tudom még, hogy mivel tudott elmenni, mert a First szerint nincs reggel korán 111-es, a google szerint pedig van. Viszont úgy egy megállónyira van innen egy közös megállója a 111-esnek és az X13-nak,oda ment fel ma reggel, hogy valamelyik majd csak jön. 

Maya jól volt tegnap is és hála az égnek, jól van ma is. 

Találtam egy képet, ami talán hozzávetőleg megmutatja, hogy mit csináltak a bokáján.
Image result for boka sérülések

Hogy olyan hosszú csavar is van-e benne, azt nem tudom, de majd 21-én okosabbak leszünk.

Nincsenek megjegyzések: