vasárnap, december 25, 2011

Szenteste és előtte

Az elmúlt 3 napban elég sokat voltam a konyhában. Úgy kellett készülnöm, hogy anyáék is jönnek.
Nagy segítség volt a bevásárlásnál, hogy Csücsköm teljesen váratlanul kapott a munkahelyéről 24 ezer forintot, nem tudni milyen címen, de valószínűleg nem véletlenül, mert Zsóka is kapott és Bratyó is.
Kiseszter is besegített, a karácsonyfát ő fizette és a kajához is hagyott itt pénzt.
Tegnap reggel az Aldinál a parkolóban vettük meg a karácsonyfát, ami nagyon szép lett, és belefértem a keretbe is. Gergőt kértük meg, hogy segítsen befaragni a talpba a fát, de majd vennünk kell egy normális fatalpat, mert most egy egészen kicsike műanyag talp tartja az egészet.
Ha anyáék nem segítenek be az ajándékokba, akkor nagyon, nagyon sovány karácsonyunk lett volna, így viszont mindenki örült. A 2 fiú kapott egy arénát a Beyblade játékhoz, ami azért is jó, mert legalább nem tesznek tönkre több lavóromat. Egy már ugyanis odalaett.
A gyerekek  kaptak 1-1 MP4-et, amit nagyon jó áron vateráztam még az ősszel. Igaz nem olyan nagyon sokat bír, mert az aksi csak 4 órát húzza, viszont 4 GB a tárhely rajta és rögzíteni is lehet hangot. Ezen kívül kaptak még más apróságokat is, így nagyon tetszett nekik minden.
Csücsköm egy 8Gb-os tollformába illesztett pendrive-ot kapott, ami közös ajándék volt mindannyiunktól. Én kaptam egy Vavyan Fable könyvet, a Habospitét. Anyának horgoltam egy ugyanolyan sapit, mint a lányoknak. Kiseszterrel pedig megbeszéltük, hogy majd ő is kap egyet, csak az övé fehér lesz.
Még csütörtökön vettem Lilinek egy csizmát, mert már nagyon kellett, és néztünk ugyanolyat Mayának is, de azt nem tudtam megvenni, mert már nem futotta rá. Mikor Kiseszter már ment elfele, akkor kibökte, hogy a lányok csizmáját kifizeti, így majd 27-én megyek és megveszem Mayának a csizmát, nehogy elfogyjon az Aldiból.

Nincsenek megjegyzések: