csütörtök, december 15, 2011

Karácsonyi koncert

Egész nap esett az eső.

Tegnap este, mikor jöttem hazafelé, valami történt a kocsi elejében, amitől egy-egy kisebb kátyú miatt zörgött a kocsi. A tippem a lengéscsillapító volt, és sajnos délelőtt, mikor felmentem a szerelőhöz, megerősítette a gyanúmat. Így most addig, amíg jövő hónap elején meg nem csináltatom, óvatoskodnom kell.

Beni délben úszóversenyre ment, aztán viszonylag korán megjött, kissé letörve, hogy nem nyert semmit.

Ma volt a kisebbek iskolájának a karácsonyi koncertje. Egész jól sikerült, egyre több gyerek tanul zenét. Az énektanár összehozott egy kamarazenekart is. Ezen mondjuk érződött, hogy még mindenki kezdő, eléggé káoszos volt. Volt egy kislány, aki nem csak tüneményes volt, hanem nagyon tehetségesnek is tűnik. A néptáncosokkal lépett fel. Nagyon talpraesettnek tűnt. Szépen énekelt és nagyon ügyesen táncolt is.
Mayáék is szerepeltek, de eléggé laposnak tűnt, énekelni nem énekeltek, csak itt-ott, és táncolni is csak az elsősök táncoltak, a nagyobbak csak a háttérben ringatták magukat.

Este egyedül voltunk itthon, mert Csücsköm cégénél karácsonyi-év záró ünnepség volt. Nem rég jöttünk meg, mert a villamosig bementem érte. Még ébren voltak a gyerekek, ment a tv, mikor egyszer csak abbahagyta az adást és kiírta, hogy nincs jogosultság. Nosza, hívtam a T-home-ot, hogy mi a baj. Hát, kiderült. Novemberben és decemberben nem tudtam a számlák teljes összegét befizetni, így csak a 3/4 részét fizettem be mindkettőnek. Az egyik befizetés még nem is érkezett be hozzájuk, vagy ha igen, akkor se könyvelték le. De ha lekönyvelték volna, az sem számított volna, mert az a számla, amit nem fizetek be teljesen, akkor sem teljesítődik, ha esetleg később fizetek be. Szóval vagy befizetem pontosan az összeget, vagy bajba kerülök. Most végül is sikerült viszonylag gyorsan rendezni, de hát ez így kicsit váratlan volt.

Nincsenek megjegyzések: