péntek, december 02, 2011

Bevásárlós nap

Ma egész délelőtt szaladgáltam. Még mindig szürkeségben.

Reggel, mielőtt elindultunk az iskolákba, még kijött egy adag ruha a mosógépből, így mielőtt elindultam volna a dolgom után, még hazajöttem, hogy kiteregessek.

Kiengedtem Füstike cicát is, aki kissé zavart 2 nap óta. Addig viszonylagos nyugalomban teltek az éjszakák és ő egyedül nem volt bezárva az ugrálóba, csak a másik 3 cica. Tegnapelőtt viszont nekifogott Lilit zaklatni, kissé megcsócsálta a lábujját, amit Lili zokon vett, így le kellett mennie neki is éjszakára. Valahogy egyszerűen nem bírnak összeszokni, hiába lakik már velünk már vagy 3-4 éve. Annyira sokkolta Füstikét, hogy lezártuk a többiek közé, hogy tegnap délben úgy kellett kiimádkoznom az ugrálóból, hogy jöjjön enni, menjen ki a kertbe, stb. Örültem, hogy ma hamarabb előkerült és kiment arra az időre, míg nem voltam itthon.

Annak örömére, hogy megjött a családi pótlék és Csücsköm fizetése, elmentem elintézni néhány régebb óta tolódó dolgot. Megvettem Csücsköm és Beni bérletét, vettem még fonalat sapkához, bevásároltam a budaörsi Auchanba, ahova csak azért mentem át, mert összekötöttem egy Decathlonos fürdőruha vásárlással Beninek és Mayának, és vettem még balzsamot is a Kallós nevű fodrászkellék boltban. Hazafelé tankoltam, és hipp-hopp, már 3/4 1-re itthon is voltam. Megjöttek a gyerekek is szépen egymás után. Színtiszta nyaralás, hogy nem kell már értük menni minden alkalommal, csak egyszer-egyszer.


Nincsenek megjegyzések: