hétfő, december 12, 2011

Karácsony előtti hét eleje

Szombaton délelőtt miközben főztem az ebédet, segítettem a lányoknak a leckében. Délután itt volt Posti és az volt a legszebb, hogy annak ellenére, hogy Domi osztálytársa, annak ellenére az összes gyerek együtt játszott, egész sokáig egész jól, aztán egy kicsit később úgy 1/2 6 körül lett zajosabb a társaság, de még mindig elviselhető volt.
Vasárnap délelőtt jött Gergő barátnőjének az apukája megcsinálni a tetőt. Jól el is keserített bennünket, gyakorlatilag le kellene cserélni a tetőt mindenestől- ez persze egy vagyon, 1-1,5 millió. Még a szigetelést is meg kellene csinálni, persze az is húzódik már mióta, az is vagy 2 milla. De hogy honnan?

Ma délelőtt sütöttem, mint a kis angyal, mert délután volt a kisebbek iskolájában az évi rendes karácsony előtti bolhapiac. Domi, mások példáján felbuzdulva megkért, hogy süssek muffint és sajtos pogit.
A pogit még tegnap összegyúrtam, reggel pedig behoztam a teraszról melegedni. Amit elvittünk, azt el is adtuk.
Igaz, egy részét én cseréltem egy könyvre. Egy trilógia középső darabját vettem meg. Batu kánról.

Nincsenek megjegyzések: