péntek, december 16, 2011

Sűrűsödnek az események

Este, miután felmentem, nem ért véget még a nap, Csücsköm valamit benyalt, vagy nem volt jó a kaja, amit kaptak, vagy csak egyszerűen túl sok volt minden egyszerre, a lényeg, rosszul lett, hányt. Arra is gondoltam, hogy a kialvatlanság és az összevissza időjárás miatt is lehetett,. de még reggel sem volt jól, így itthon maradt.
Egész nap szinte aludt, a reggeli újabb hányások után.

Ma aztán esett az eső, eleget, aztán most estére felemelkedett a hőmérséklet majd 10 fokra. Ehhez képest holnapra már havazást és hideget mondanak. Majd meglátjuk, mi lesz belőle.

Benikém tegnap jól elhagyta az úszópapucsát. Ma reggel persze mondta, hogy ő betette a zsákba, de sajna nem volt ott. Ma volt náluk  karácsonyi ajándékozás, így tegnap este még kisütöttem 4 tepsire való pogácsát. Finom lett nagyon. Egyet én is megkóstoltam.

Nincsenek megjegyzések: