vasárnap, december 18, 2011

Arany vasárnap

Tegnap egy bútort elvittek a garázsból, a legjobbkor. Jó lenne, ha a többi is kellene valakinek, de  nagyon nehezen fogynak. Szinte sehogy. Szerencsére nem esett akkor pont az eső, mert a fél garázst ki kellett miatta pakolni. Nem is tudom, hogy mi lenne, ha esetleg költözésre adnánk a fejünket. Annyi vacak van mindenütt, hogy lehet, szünet után nekifogok egy nagyobbacska selejtezésnek, legalább a pincében.
Nagyon nem fűlik a fogam hozzá, de lassan megúszhatatlannak tűnik.

Este aztán még esett eső, később meg hó, és ez az egész ráfagyott a kocsira. Alig tudtam reggel kinyitni a kocsiajtókat. Egyet nagy nehezen kifeszegettem, de aztán a többit nem erőltettem, hanem kimelegítette a nap. A fiúktól hoztam valami sprayt, hogy esetleg máskor is ki lehessen nyitni az ajtókat, ha nincs annyi időm, mint ma reggel volt, hogy kivárjam, míg kienged.

Volt itt nálunk Kiseszter. Vett egy szép autót, használtan. Elég jó állapotban levőnek látszik. Renault Megane kombi. 7-8 éves.
Hozott anyától némi diót. Másfél kilót. Csücsköm hoz majd még másfél kilót kedden. Rettentő drága lett idén a dió, láttam 4500-ért is darálva. Amit kaptunk anyától, az is 1800,- Ft, és Csücsköm is ennyiért hoz majd.

Nincsenek megjegyzések: