kedd, december 06, 2011

Eltűnt Cicó

Dominikkal 2006-ban
Tegnap előtt, vasárnap éjjel, esőbe kiment portyázni Cicó, de azóta nem láttuk. Tegnap Csücsköm este kiment lámpával, míg én az iskolában voltam fogadóórán, de nem lett meg. Ma reggel, mikor hazajöttem az iskolajárásból, vásárlásból, elmentem körülnézni itt a környező utcákban. Kiabáltam utána, de nem volt semmi eredménye. Aztán már majdnem elindultam hazafelé, mikor összetalálkoztam az egyik szomszéd házaspárral, és ők mondták, hogy valószínűleg tegnap reggel Cicót látták elütve lenn, a 2 utcával alattunk futó főúton. Lementem megnézni, de nem találtam sehol a testét. Ha hazakerülne, jó lenne, de ezek szerint kevés rá az esély. Csücskömet meg mardossa a lelkiismeret furdalás, hogy hátha csak idejében vissza kellett volna engedni és akkor nem lett volna vele baj. De azt mégsem lehet, hogy éjjel 2-3-ig várjuk, hogy szíveskedjen hazasétálni.

Tegnap viszonylag hamar végeztem a suliban a fogadóórán. Voltam Domi tanítójánál. Szerencsére nincs rá panasz egyáltalán.Beszéltünk viszont az egyik osztálytársáról is, akitől mindenféle rossz szokásokat próbál hazahozni Domi. Kiderült, hogy nem csak nekem van gondom a kisfiú viselkedésével, hanem a tanítónak is okoz többször fejfájást. Többször volt már nálunk, de valahogy a többi gyerek sem rajong érte. Nem gondolnám, hogy attól nem tud viselkedni, mert Jehova tanúihoz tartoznak. Ez sok minden mást érinthet, de azt, hogy az ember miként bánik a többivel, azt nem nagyon. Ez valami más, inkább nevelési probléma, de még nem tudom, hogy szóljak-e az anyjának, vagy csak inkább másokat hívjunk Domihoz.
Maya matektanár nénijével is beszéltem, az osztással volt nagy összezavarás, abban maradtunk, hogy én akkor ebbe a módszerbe, ahogy el kezdték tanulni a 2 számjeggyel való osztást, nem folyok bele, mert egészen másképp tanulják, mint ahogy mi anno.
Találkoztam a természetismeret tanárral és biztató dolgokat mondott a lányok tanulásáról. Maya, ha belehúz egy kicsit, lehet 4-es, Lili pedig 3-as.
A magyartanárral is egyeztettünk. Lilinek a helyesírásától van teljesen tönkre. Szó ami szó, hát nem véletlenül van felmentve. Azt mondta viszont, hogy Lili nagyon büszkének tűnt, hogy mégis sikerült a teljes Walesi bárdokat megtanulnia,pedig nagyon kínlódtunk vele. Nagy segítség volt, hogy a Kata néni ötlete alapján Sinkovits Imrével együtt tanulta Lili a verset. Így sokkal könnyebben ment. Átbeszéltük a nyári házi feladat dolgát is. Kérte, hogy ha gondom van, inkább keressem meg valahogyan, ne az igazgatóhoz menjek. Mondtam neki, hogy nem hátba akartam támadni, csak egyszerűen a nyári szünetben csak őt találtam.

Még tegnap délután kiderült, hogy Domi bevállalta, hogy krampusz lesz a DÖK Mikulás mellett az iskolában, és kellene a jelmezhez kis ördög szarv, farok meg fekete ruha. Ebben az volt a jó, hogy csak a ruha volt itthon saját, Kisesztertől kellett volna kérni az ördögös dolgokat, és csak este 6 után tudtam utolérni, mikor már hazaértem a fogadóóráról. Igaz, nem volt túl jó az eligazítás, hogy a garázsban merre van, amit keresek, de azért csak megtaláltam.
Azért sikerült ma krampusznak lennie. Azt élvezte, azon morgott, hogy szinte minden osztályban egy-egy zacskó ajándékot kaptak a gyerekek, ők pedig csak egy Tibi csoki Mikulást.
Mondjuk kissé nem értem a morgolódást, mert már reggel itthon is azzal kezdtük a napot, hogy bontogatták a csomagokat. Tőlünk, amiben benne volt anyáéktól a Smarties Miki is és Zsókától egy másik csomag. Szóval nem lehet ok a panaszra.

Nincsenek megjegyzések: