szombat, január 16, 2016

Mi is lesz az ebéd?

Tegnap megint csak csúszós volt az út, de a reggeli eső után szép napos, száraz idő lett. Lehetett kinn teregetni. Persze azt ne gondolja senki, hogy meg is szárad teljesen, de legalább a java nedvesség kint megy ki belőle, kisebb páraterhelést kap a ház. 

Eredetileg úgy terveztem, hogy rakott krumplit készítek ebédre. Domikám reggel, mielőtt ment iskolába kicsit csalódottan kérdezte, hogy a hajában főtt, de már addigra részben megtisztított krumpliból miért nem inkább sült krumplit csinálok, mikor az milyen finom. Aztán végül csak úgy lett, hogy sült krumpli lett az ebéd egyben sült lapockával. A Lidlben voltam reggel vásárolni, miután ő elment és vettem 2 egykilós darabot, amik nagyon le voltak árazva, mivel már mindenórás volt a lejáratuk. Ettől persze még semmi baja nem volt egyiknek sem. Viszont a mélyhűtőnk olyan kicsi és úgy tele van, hogy oda most egy fűszálat se nagyon lehetne betenni, nemhogy 2 kg húst. Így aztán hirtelen áttervezés lett és lett az, ami.
Aztán akkor majd holnap lesz rakott krumpli, csak akkor ugye még némi utánpótlásra szorulunk krumpliból. 

Ja és valamelyik nap a Tescoban felfedeztem egy szárazkolbászfélét, ami a Pick terméke. Hát aztán, hogy a Csabai vagy a Gyulai kolbász-e vagy valami egészen más, azt a címke nem mondja meg, de inkább valami harmadik dolog, nincs nagyon jellegzetesre fűszerezve. Kolbász, de azért a Picktől jobbat, finomabbat szoktunk meg. 




Mikor reggel voltam a Lidlben, egy füst alatt feladtam a tegnapelőtt megérkezett és kitöltött jelentkezési lapot. Nem hinném, hogy délutánra már oda is ért volna, ettől függetlenül felhívott az otthon managere, hogy kedden szeretne velem találkozni, délután 3-at beszéltünk meg. 

Aztán tegnap még úgy jártam, hogy beígérte Selma, hogy jön majd valaki a gázkészüléket ellenőrizni. Szentóül meg voltam győződve róla, hogy a kazánt. De nem, a gáztűzhelyet. Még szerencse, hogy a délelőtti hússütés előtt letakarítottam a lapot, mert eléggé csúfosan nézett ki, azt már nem akartam volna, hogy még rá is égjen. Így emberünk egy szép, tiszta gázlapot talált, pedig ha tudta volna, hogy az reggel még hogy nézett ki?

Nincsenek megjegyzések: