szombat, január 02, 2016

Különös szilveszter

Boldog új évet Mindannyiotoknak!

Csücsköm 31-én is dolgozott, bár mint várható volt, korábban engedték el őket. Na, annyira azért nem, mint Szenteste, de azért 1/2 5-kor már el tudott indulni hazafelé, így busszal tudott jönni végig. 
Több szempontból is különös volt a szilveszterünk. Egyrészről mi ketten valamikor 11 felé elaludtunk, ami tőlem nem volt váratlan, de az előző hetét nézve, Gyuritól sem, bár ő eddig mindig kiböjtölte az éjfélt. 
Pezsgőzés, vagy bármi mással való koccintás is elmaradt. Az alkoholos dolgokkal úgy voltunk, hogy annyira drága minden ilyesmi, hogy fel sem merült. (A legolcsóbb pezsgő is 7-8 font körül volt, a többit már nem is említem). A másik, hogy Csücskömet bármelyik nap szondáztathatják, bár ilyen árak mellett szerintem nekünk nehéz annyit inni, hogy az még harmadnap is kimutatható legyen.  
Az pedig, hogy esetleg néhány üveg kólát vagy valami más üdítőfélét hazahozzak, őszintén, eszembe sem jutott. Majd esetleg hétfőn, ha megyünk le a városba, hazafelé jövetben veszünk valamit, ha már tegnap késő éjjel eszembe jutott. 
A másik, ami szokatlan volt, hogy itt talán egy tűzijáték sorozat volt, az sem túl hosszan, pedárdát pedig egyáltalán nem hallottam. Pedig itt is árulták a boltokban, aki akart, vehetett magának. 
Így mi simán aludtunk tovább, a gyerekek pedig csendesen szöszöltek azzal, amivel akartak, nagyjából addig, amíg bírták. Aztán reggel persze keltettem őket 10-kor. Már akit kellett. Domi már 1/2 10-kor magától fenn volt, ami eléggé szokatlan tőle. 

Nincsenek megjegyzések: