szerda, január 13, 2016

Csak kialakul tán....

Az a gyanúm, hogy nem nagyon fogok én fish and chipset készíteni és árulni se. Készíteni még esetleg igen, de valószínűleg csak itthon. Tegnap este felhívott az emberem, hogy elnézést kér, de a lányát kellene visszavinnie Bristolba az egyetemre, vizsgázni. Nem tudom, hogy itt hogy mennek a dolgok, de az az érzésem, hogy itt sem egyik pillanatról a másikra derül ki, hogy hopp, vizsgáznom kell. No mindegy, én tovább keresek és legalább annnyi tisztesség volt a pasiban, hogy felhívott. 

Viszont ma cserében jött egy közeli idősotthonból email, hogy küldenek egy jelentkezési pakkot, amilyet egyet már töltöttem ki, mielőtt Carmarthenbe mentem még szeptemberben. 

Hétfőn jól megjártuk a várost oda-vissza, keresztbe, kasul.
Azzal kezdtük, hogy Domit elengedtük a suliba, aztán szaladtunk a buszhoz és lementünk az Aldiba Gyurinak munkásnadrágért. Az ami van, az 2 régi farmer, már nem tudni meddig bírja, nem árt ha van tartalék és ezek olyan sok zsebes nadrágok. 
Mikor hazaérünk, szinte azonnal fordultunk is vissza, hogy felmenjünk a használt sütő olajjal a hulladékudvarba és utána a Lidlbe. Aztán még hazaértünk az előtt, hogy Liliék elmentek volna, így Beni ment az én jegyemmel az angolra. Míg ők el voltak én ebédet készítettem, bár ha jól emlékszem nem estem nagyon túlzásokba, mintha hamburgert csináltam volna. Érdekes, hogy a Tesco value hamburgere sokkal finomabb, mint az Angus tudomisén milyen márkás skót hamburgere. Szóval maradunk a Tescosnál. Közben befutott a postás egy vaskos levéllel, ami  a Council Tax csökkentésről és a többi kapcsolódó dologról szólt és hát hogy is mondjam csak, nem volt könnyű olvasmány, így oda is adtam Gyurinak, hogy addig, amíg "főzök", bogarássza át. Neki is eltartott egy darabig, hogy úgy ahogy kiigazodjon  rajta, de maradtak hiányok, így ha már volt jegyünk aznapra, inkább összecuccoltunk megint és lementünk újra, hogy megkérdezzük, jól értjük-e azt amit írtak. Jól értettük. Így most egy kicsit kevesebbet kell fizetnünk a Councilnak. 

Kedden reggel Lili átjött velem a Tescoba, lett egy helyeske pöttyös papucsom, mert az előző megadta magát teljesen. 

Mostanra lett itt hideg, bár másmilyen a hideg, mint Magyarországon. Itt most voltak az első mínuszok. Ma reggel megcsodáltam a szomszédasszonyunkat, amint kis papucsban, pizsamában és nagykabátban egy forralónyi vízzel ment ki a kocsijához jeget olvasztani. Azt már nem vártam végig, hogy vajon szétrobbant-e a hőkülönbségtől a szélvédője. 
Aztán délben és kora délután volt 2 kiadós jégeső, így nézett ki minálunk. 








Ez az épület az, ahová orvoshoz járunk, de itt van a midwife, aki talán a védőnő megfelelője és ide lehet jönni nőgyógyászhoz is, nem kell elzarándokolni valahova máshova miatta. 

Nincsenek megjegyzések: