szerda, május 18, 2016

Valami nagyon elkavarodott

Szóval az a helyzet, hogy pénteken felhívott valaki, lehet, hogy a leendő managerem, de ezt se tudom, mert nem nagyon értettem, de azt igen, hogy hamar-hamar kellene már dolgoznom, mert nem tudják tartani a helyemet, valaki mindenképp kell, ha én nem megyek. Erre mondtam rögtön, hogy mennék én, csak valahogy a papírjaim nagyon nincsenek rendben, valami mintha nem érkezett volna meg, amit ki kellett volna töltsek, és vissza kellett volna küldjek. És akkor most még mindig ennek a történetnek a kibogozásán dolgozunk, amit tudok, hogy pénteken kell felhívnom a managert, hogy egyeztessünk, de még mindig nem jött semmi, annak ellenére, hogy már akivel lehetett beszéltem, akivel nem, annak írtam, de még mindig egyhelyben topogunk. Pénteken talán okosabb leszek. 

Nincsenek megjegyzések: