szerda, május 11, 2016

Morzsák

Ma reggel leszaladtam a postára, hogy a gázos néni által kért 1 fontot feltöltsem a gázkártyára. Visszatettek  a kártyára 20 fontot, holnap nem tudom, hogy mennyit fognak feltölteni, és majd meglátjuk, hogy az öt nap alatt mennyit utalnak vissza. Mi csak 30 font körüli összeg levételét érzékeltük, de nem tudjuk pontosan. az mindenesetre furcsa, hogy öt nap egymás után kell ugyanarra a postára mennem, 1 fontot feltöteni és mikor újra élesedik, akkor rajta van a plusz, amit visszatérítenek.  

Sikerült mennem ma is angolra, aztán utána közvetlenül volt egy időpontom mammográfiára. Nagyon figyelnek az emberre, hogy a preventív szűrésekre lehetőséget adjanak. Mivel Magyarországon is ki szoktam használni ezeket, gondoltam, hogy nem szakítok a hagyománnyal. 
Egyébként meg nagyon szerencsés voltam én is és a gyerekek is. Reggel, mikor felkeltem, szakadt az eső, aztán annak ellenére, hogy egész napra kinézett hatalmas zuhogás, de valahogy mégis mindenki megúszta rommá ázás nélkül. Én csak épp hogy vizes lettem, mikor lementem a postára, utána meg már nem esett nagyon egyáltalán. 

Néha a gyerekek közül kérdezgetnek, főleg Lili, hogy miért is nem mosogatógépet vettünk a szárítógép helyett. A tegnapi és a mai nap mindenképp választ adott a kérdésre. A mosogatógépben nem tudtam volna megszárítani a ruhákat, amik egyébként maguktól a 95%-os páratartalomban biztos nem száradtak volna meg.  Mosogatni meg kézzel is lehet, de ennyi ruhát lehelhettem volna, hogy megszáradjon ki tudja meddig. 

Lilit néztem valamelyik nap és most, hogy rövid a haja, eszembejutott, hogy Nagyapóka, mikor kicsi voltam, mindig azzal húzott, hogy körtefejű vagyok. Na, hát a Lili is az. Csak ő, mikor mondtam neki, jót nevetett rajta. Én anno annyira nem élveztem, ha jól emlékszem. 



Nincsenek megjegyzések: