szerda, május 25, 2016

Talán rendeződnek a dolgok

Ma korábban mentem el az egyetemre, hogy előtte még be tudjak ugrani a bankszámla kivonatért a bankfiókba. Még Csücsköm előtt elindultam, hogy ne késsek, mert Greg, aki a tanárok trénere, eléggé harap a késés miatt. A lényeg, hogy megkaptam a bankszámla kivonatot, de igazából nem is kellett volna, mint délután kiderült.  A listán, amin fel voltak sorolva a szükséges iratok, csak az volt, hogy ezek kellenek, de az nem, hogy 3 is elegendő a sok közül, így aztán vittem az egész paksamétát, nehogy elvigyen a szél. Mint kiderült, az egész cécó célja az volt, hogy igazolódjon, hogy én vagyok én. Semmilyen papírt nem tett el, nem másolt le, csak megnézte őket a hölgy, aki ezeknek a dolgoknak úgymond a hitelesítésével foglalkozik. 

Utána még átmentem a könyvtárba és kinyomtattam 2 oldalt, hogy végre vissza tudjam küldeni a gyártónak a mixert, aminek még a télen bekrepált a motorja. 

Még délben a bankból buszpályaudvarra menet beszaladtam abba az anyagboltba, ahol Liliék függönyéhez vettem a fekete anyagot. Valami bútorszövetfélét kerestem és kaptam is egész olcsón, mert már a vége volt valaminek, de nekem pont elég volt. Itt amúgyis vannak ilyen vége anyagok kupacban, csak ki kellett választani, hogy melyik tetszik.

Ma új tanárcsapat jött, így kicsit korábban lett vége az órának. Volt még időm, hogy beszaladjak a Council előtt a piacra adapterért, a Primarkba Dominak rövid tesigatyáért és a Wilkoba kész párna töltelékért. A konyhai székeink amolyan fa székek, 3 összehajthatós, a negyedik pedig egy jó masszív fémvázas szék fa ülőkével. Ezek mind olyanok, hogy amikor le akarsz ülni rájuk és történetesen nem teljes menetfelszerelésben vagy, akkor az az érzés, hogy mindjárt odafagysz. Na jó, nem, de azért nem kellemes. Próbáltam már nézegetni az ilyen székre is jó párnákat. A legolcsóbb is 4-5 fontnál kezdődik. Innen már csak feljebb vezet az út. 

Azért voltam boldog, mikor megláttam a párnatöltelék darabját 1.5-ért, hogy már csak huzat kell hozzá. Azt pedig megvettem 5 fontért és holnap szépen megvarrom őket. És mégsem 24+ fontért van 4 párna, hanem csak 11-ből. 

Tegnap írtam az egyik trénernek az egyetemen, hogy hallottam egy nyári intenzív kurzusról rebegni, tavaly pont erről maradtunk le, hogy lesz-e idén is. Főként Liliékre gondoltam, csak később jutott eszembe, hogy július 20. után akár Maya is tud menni 1-1,5 hétre. 
Kiderült, hogy lesz és ha tényleg 16 évesek elmúltak, akkor szívesen látják őket. Ez heti 5 alkalom, 10-12 óráig minden munkanap. Legalább nem felejtik el, amit megtanultak. A collegeban már ezen a héten abbamarad a tanítás, úgyhogy lesz idejük "kipihenni a fáradalmakat". 

Nincsenek megjegyzések: