kedd, május 24, 2016

Talán sikerült menteni a menthetőt

Kicsit zavarosra sikerült a múlt péntek, azért nem is írtam róla, mert nem volt világos még a dolog kimenetele. 

Történt, hogy ugye én úgy tudtam, az email alapján, hogy pénteken fel kell hívjam a manageremet, most már inkább nevezzük nevén, Lucyt, hogy egyeztessünk. Az egyetlen probléma az volt, hogy nekem eszembe sem jutott megnézni a call ige egyéb jelentéseit is, mert eddig csak azt tudtam, hogy a felhívni telefonont jelenti. Hát nem, jelenti továbbá azt is, hogy ellátogat valahova, megjelenik valahol. Szóval ő azt várta, hogy odamegyek pénteken, hogy együtt megcsináljuk ezt a form kitöltést, én meg itthonról kedvesen felhívtam, hogy itt vagyok. Aztán tisztázódott a félreértés, de azt mondta, hogy már annyi idő eltelt, hogy ő most már inkább egyeztetne a HR-rel, aztán ezen a héten jelentkezik. Szóval az is benne lehetett a pakliban, hogy elküld a sóhivatalba. 

És akkor ma délben megérkezett az eddig sosem látott link a formmal, de még kellett a küldőjével egyeztetnem, mert nem jól írták le a nevemet. Hogy eddig hol kerengett ez a mail vagy el sem küldték, azt hiszem sosem fogom megtudni. Így végül a másodjára sikerült kitöltenem az igazi formot és visszaküldenem. Remélhetően holnap le tudok adni minden papírt, amit kérnek a pénzügyi helyzetünkről és akkor hamarosan már akár dolgozni is kezdhetek. Mindenesetre írtam Lucynek, hogy sikerült beadjam a DBS Check első részét, a másodikat majd holnap. 


Nincsenek megjegyzések: