szombat, május 14, 2016

Kitört a nyár! Vagy mégse?

Tegnap, tegnapelőtt annyira jó idő volt, hogy Csücsköm például rövidnadrágban ment dolgozni. Ez itt, hogy jó időnek érzékeljük, már 15-16 fokon bekövetkezik, ha 20 van, az már szinte kánikula. 
Persze azért össze sem hasonlítható a 35-40 fokkal, de azért jó meleg van. 
Ma pedig elindult egy lehülés, ami egyenlőre nem vészes, főleg, hogy süt a nap. A jövő hétre viszont reggelekre megint 2-3 fokokat mondanak. 

Maya megint göthös, pénteken meg ma reggel jóformán nem volt hangja. Ahogy hallom, lassan kezd neki visszajönni, de nem túl együttműködő a javulását szolgáló ötleteimmel kapcsolatban. 

Nem sokkal azután, hogy ideköltöztünk, láttunk az egyik távolabbi szomszédnál, talán inkább utcabelinél kitéve az utcára egy relatíve jó állapotban levő nagyobbacska tükröt. Sosem sikerült elkapni a tulajdonost, de a héten egyik reggel világosságot láttam a házban és bekopogtam. Elkértem a tükröt, ami most már egész jól néz ki, hogy letakarítottam, egy kicsit meg csavarozgattam és amolyan sufnituningos módon fel is akasztottam a lépcső korátjára, mivel nem fúrhatunk, faraghatunk semmit. 



Azt néztem, hogy az a kála, ami olyan féltett, drága vágott virág Magyarországon, itt úgy nő szinte a kertekben, mint a dudva. 


Ezen kívül van egy csomó olyan növény, virág, amit még sosem láttam, de nagyon tetszenek. 





Ma volt a napja, hogy átmentem a szemüvegemért, ami végre jó lett, most már látok rendesen vele. Érdemes volt visszavinni, reklamálni, mert az katasztrófa lett volna, ha úgy marad, ahogy volt. 

Csütörtökön úgy mentem vásárolni, hogy útba ejtettem a Tescoval szemközti oldalon levő másik 1 fontos boltot, ahol felfedeztem egy kerek faliórát, 1 fontért. Azt nem állítanám, hogy nincs szebb a földön, de azt sem, hogy egy rondaság. Egy egyszerű kerek falióra, amit ugye megint csak nem lehet belefúrni a falba. Végül sikerült neki helyet találni a szobánkban, a "kandalló párkányra" került. Nagyon hiányzott már, úgyhogy megörültem, mikor ennyiért megláttam. A Tescoban minden ilyesmi úgy 5-8 fontnál indul, vagy még feljebb. 



Nincsenek megjegyzések: