csütörtök, április 28, 2016

Vicces időjárás

Az elmúlt napokban nagyon össze-vissza időjárás volt itt minálunk. A hét végén itt is lehűlt, viszont cserében szép napos idő maradt, az idő legnagyobb részében. Közben azért időnként jég esett, talán ezt hívják darának, de nem dara méretű volt, hanem borsótól a babig és nem jégeső, mert eső az egy csepp sem volt benne. Tiszta jég. 


Aztán közben majdnem eltelt egy hét, próbáltam hozzászokni a szemüveghez, de ez szinte teljesíthetetlen feladat. Bizonyos esetekben a régi szemüvegem jobb mint ez, de leginkább egyik sem jó. A régivel az volt a gondom, hogy nem láttam már a monitort élesen, csak két-háromszoros ismétlődésekkel, elmosódva és a távoli dolgok is a homályba vesztek még fényes nappal is. 
Az újjal meg az a baj, hogy csak a 20-30 cm-re levő olvasnivalót látom, a monitor meg vagy fél méterre volt eddig is, meg úgy általában így szokott lenni, másutt is. Most is úgy írok, hogy vagy 16-18-as betűméretet látok, de az is kissé el van mosódva. A lépcsőn itthon rutinból közlekedek és kapaszkodom erősen, mert pont azt a távolságot, ami a 30 cm és a 3-4 m között van, azt nem látom élesen. 
Visszamentem ma a Tescoba, hogy segítsenek, de ők sem tudtak jobbat, mint hogy kaptam egy új időpontot szemvizsgálatra, jövő szerdára.

Ma volt a napja, hogy megvártam a déli postát, aztán írtam a Council HR-jének, hogy vajon elveszett-e valami levelem, mert már 7-én leadtam mindent és mégsem szólt hozzám azóta sem senki. Majd meglátjuk, mit reagálnak, de jó lenne már haladni ezzel a munka dologgal. 

Nincsenek megjegyzések: