csütörtök, április 07, 2016

Éjszakázás vagy mégse.... :(

Hát, nem túl jól indult a tegnapi swing shift. 
Egyrészt délután áttették Csücskömet a pickingre, ami azért gázos, mert a számítógép adja a feladatot és csak abban a sorrendben lehet teljesíteni, ahogy a kiírás szól. Volna ugye egy elvárt norma, de ezt vagy a rosszul megírt program miatt, vagy ki tudja mi miatt legtöbbször szinte képtelenség teljesíteni. Ugyanis megesik, hogy egy-egy darabért kétszer meg kell kerülni az egész raktárat ami pedig idő, nem is kevés. A norma be nem tartása miatt viszont mindenképp figyelmeztetés jár, előbb vagy utóbb. Aztán ha nem használ a figyelmeztetés, már pedig nem azzal van a gond, hogy az ember dolgozna, hanem a feltételekkel, amin viszont nem változtatnak, akkor írásbeli figyelmeztetés aztán pedig kirúgás a 3. után. 
Az volt az indok, mindenkinél, hogy azért kell a swing shiftet létrehozni, mert akkor, délután van jobban forgalom, estig. Na, ehhez képest az volt a kérdés már 8-kor, hogy ki akar hazamenni. Csücsköm kérdezte, hogy mi a jobb nekik, menjen vagy maradjon. Mindegy, döntsön ő. Mivel úgy készült, hogy marad, maradt. Így is hazaküldték 1/2 10-kor, de így is csak 1/2 12-re ért haza. Semmi busz, 20-25 gyaloglás után a Bay Campustól ment be a buszállomásra taxival és onnan némi várakozás után busszal haza. 

Ma együtt mentünk le a városba, Csücsköm ment dolgozni én meg mentem a könyvtárba és a Councilba. A könyvtárban csak másoltam, pedig szkennelni is akartam, de a pendrive itthon maradt. Aztán a paksamétámmal átmentem a Councilba leadni a papírjaimat. Ez viszonylag hamar megvolt és úgy tűnik, hogy lesz még egy kör legalább, mert lesz egy DBS check-nek nevezett valami, ami ha nem tévedek egy vagyonnyilatkozat szerű dolog. Ennek a papírjaival kell majd még visszamennem, ha megkaptam és kitöltöttem őket. 

Nincsenek megjegyzések: