szombat, június 25, 2016

Ismerd meg hazádat

mozgalom keretén belül szerdán és pénteken elmentem a Morrisonsba hazafelé. Amikor szerdán mentem, egész gördülékenyen sikerült megjárnom az utat oda és vissza a vasútállomáshoz, aztán haza. Ez úgy nézett ki, hogy az otthon, ahol dolgoztam, az a Llansamlet felé vezető úton van, úgyhogy csak simán visszaszálltam egy ugyanolyan buszra, mint amelyikkel reggel jöttem és elmentem Llansamlet központjába, ahol átszálltam a 34-es buszra, ami a Morrisons oldalában tett le. Szerdán elhoztam az utolsó két vacogó csomag élesztőt és még pár apróságot és már 4 előtt itthon is voltam. Pénteken ennyire nem ment gördülékenyen, bár nem értem sokkal később haza, de 30-40 perceket vártam az oda és a hazafelé tartó 34-re is egészen érthetetlen módon. Úgy tűnt, mintha egy busz valahol elveszett volna, a többi meg péntek lévén késett rendesen. Itt benn Swanseaban pedig óriási szerencsém volt a vasútállomásnál, mert az X13 annak ellenére még benn állt a megállóban és várt, hogy én azt hittem, a beérkező buszról látva, hogy már csak a hátuljának tudok majd integetni. Szóval valahogy mégis megvárt. 
A Morrisonsban viszont követtem a piaci hentes tanácsát és keresni keztdem pulyka felső combot is. Nem pont abban a formában kaptam, ahogy szerettem volna, de ne elégedetlenkedjek, legalább van, filézve és apróra vágva. Vehettem volna egészben is, de akkor kellett volna hozzá vegyek alsó combot is, azt pedig most nem akartam. Majd lehet, hogy lesz olyan is, de nem most. Így, hogy minden holmimat a hátizsákomban kell hurcoljam, a bevásárolni valónak nem sok hely marad. Egy darab felső combbal pedig az első sarokig sem jutok, nem hogy tovább. Legalább 3 csomagot el kellett volna hozzak, hogy valami értelmeset tudjak vele kezdeni. Majd egyszer direkt úgy megyek, és akkor lehet belőle több mindent is készíteni, levest az alsó combból, tűzdelt sültet a felsőből. 

Még csütörtökön megvártuk Domit a vásárlással és jött velünk, hogy cipőt vegyünk neki. Óriási szerencsénk volt, mert éppen valami leárazásba szaladtunk bele és így a 60 fontos airsoft cipőt 35-ért tudtuk megvenni. Mindenképp airsoft cipőt akartam neki, mert egész nap abban van, legalább ne gombásodjon be a lába a cipőbe. 

Nincsenek megjegyzések: