szerda, június 22, 2016

Nagy lett hirtelen a nyüzsi

Jó nagy változás lett ez így, hogy dolgozom. A héten hétfőn, kedden, szerdán és pénteken dolgoztam, dolgozom. 

A hétfői hely az itt volt relatíve közel, és csak kicsit áztam el reggel. Nagyon kedvesek voltak, itt volt lehetőségem arra is, hogy kicsit ételellel is dolgozzak, ne csak a takarítás és a mosogatás legyen. Utána pedig mentem volna Csücskömék után a nörszhöz, Domi oltása miatt. Aztán valahogy nem jutottunk dűlőre, mert nem adták be neki, de majd azért le kell tisztázni, hogy mit és hogy. 

Tegnap ott dolgoztam, ami az úgynevezett bázis otthon. Mikor reggel mentem, majdnem hazaküldött a reggeles konyhásnéni Debby, aki mint kiderült, velem egy korú, hogy hol van a higiéniai oklevelem. Mondtam neki, hogy sehol, diplomám van, olyanom nincs. Valószínűleg reggel a nagy meglepetéstől, hogy egyszer csak ott termettem, volt kicsit szúrós a hangulata, mert aztán délelőtt már egész barátságos lett és ő forszírozta, hogy jó lenne, ha betanulnék ott náluk, mert ő mindjárt szabira meg és egyébként is kevesen vannak, mert valaki még beteg is. Itt viszont nem fogok unatkozni, majd talán a délutános műszak lesz egy kicsit lazább, de a délelőtt az nagyon feszes. A reggelit nem csak elkészíteni kell, hanem ki is kell vinni a néniknek, bácsiknak, de még mindezek előtt meg kell tudni tőlük, hogy mit is szeretnének enni. Tegnap és ma együtt csináltuk, és még pénteken is együtt csináljuk, de aztán a jövő hét utáni héten már egyedül kell megcsinálnom, mert Debby elmegy szabadságra. Az lesz a mélyvíz. A jövő héten pedig délutánra megyek 3 napot. 

Dominiknak egyenlőre annyi volt a változás, hogy az eddigi 8 órási kelést előre kellett hozni 3/4 hétre, hogy lássam még azt, hogy kimászott az ágyból és felöltözött, mert ha ott marad, akkor ugye visszaalszik menthetetlenül. Lilire nem akartam sózni a feladatot, hogy neki is fel kelljen kelnie, Csücsköm pedig ugye jobbára éjszakai lefekvés után jó lenne, ha aludna. A másik, hogy nekem kell egy kicsit összeszedettebbnek lennem a család ellátását illetően. Lili becsületére legyen mondva, ahol tud, segít, sőt, néhanap Maya is beszáll ebbe-abba. 

Nincsenek megjegyzések: