csütörtök, június 09, 2016

Piacolás

Tegnap Csücskömmel együtt indultam el az egyetemre, így még volt egy extra fél órám, amit lenn tudtam tölteni a városban. Bementem a piacra is körülnézni. Találtam győőőnyörűű szép, idei friss káposztákat,  de nem akartam volna cipelni az egyetemre, így végül arra az egyezségre jutottunk, hogy fizessem ki és elteszik nekem, csak menjek nyugodtan érte. És ugyanígy jártam ott a termelői piac csücskében egy hentesnél is, ős is félretette nekem a csontot, amit kifizettem és hűtőben tárolta addig, míg érte nem mentem. 

Ennek a kis piacolásnak persze az lett a vége, hogy a Lidlből már mint málhás szamár léptem ki, úgyhogy felhívtam itthon a gyerekeket, hogy Beni jönne fel értem a buszmegállóhoz segíteni. 
Azért, hogy jobban tudjon segíteni, hozta a múlt hétvégén vett egyik kosárlabdát. A végén a labdát én hoztam haza egy nagy zsákban.

Még mielőtt bementem a Lidlbe, bementem az orvosi rendelőbe, mert Dominiknak akkor, amikor a többieknek adták a meningitis elleni oltást, nem merték odaadni, mert egyrészt elfelejtette ideadni az írást róla, másrészt nem tudták, hogy nem kapta-e meg már korábban. Viszont később sem kapta meg a suliban és kaptam egy levelet, hogy nem is tudják pótolni, annak ellenére, hogy kiderült, hogy nem kapott. Úgyhogy menjek a "háziorvosi" rendelőbe. Közben én megnéztem a többiek oltási könyvét és ők sem kaptak. A rendelőben kaptam időpontot, hogy mindenki megkapja, hétfőn délután megyünk, aztán majd megmondják, hogy kell-e ismételni, bár gyanítom igen. 




Nincsenek megjegyzések: