vasárnap, június 19, 2016

Dolgoztam is már

A First nevű szolgáltató, aminek az lenne a dolga elvileg, hogy tömegközlekedési szolgáltatásokat nyújtson nem is kevés pénzért, hát nem nagyon teszi a dolgát. Pénteken reggel már 7-kor ott álltam a buszmegállóban, hogy nehogy elkéssek, vagy nehogy a busz furmányosan korábban menjen el. Ehhez képest még volt időm arra is, hogy Domival egyeztessek az elszakadt cipője ügyében, hogy miben menjen, ha ez sehogy sem lesz jó. Sőt, egészen 7,18-ig nem jött semmi sem, pedig már 7,05-kor jönnie kellett volna. Ennek eredménye képpen épp láttam a 16-os buszt elmenni, amivel mennem kellett volna tovább. A következő pedig majdnem 8-kor jött, de nekem addigra már ott kellett volna lennem. Odaszóltam, hogy késni fogok, de majdnem sírvafakadtam, hogy egyébként sem szeretek késni és még a hülye busz sem bír időben jönni kora reggel sem. Vígasztaltak, hogy semmi baj, csak menjek. 
Utána már, mikor jött a busz, könnyen odataláltam és már lehetett is dolgozni. Nem volt egész nap hajtás, de majdnem jobb lett volna, mint az időnkénti ácsorgás, hogy épp nincs mit tenni, de kimenni sem lehet a konyhából, leülni sem lehet, csinálni sem lehet semmi értelmeset. Aztán mikor már 3 után nagyon nem volt mit tenni, megkérdeztem, hogy megnézhetném-e mikor jön a buszom, mondták, hogy persze, de akár mehetek is. A 8 órából így lett 7, de sajnos a buszmegállók remek elhelyezése miatt pont láttam elmenni megint egy buszt, így egy perccel sem értem hamarabb haza, mint ha csak 4-kor jövök el. De legalább nem esett az eső. 

Napközben jó melegem volt abban a köpenyben, amit kaptam, aztán a lányokat kérdeztem, hogy miben is kellene lennem, hogy ne szóljanak meg. Mert az hamar kiderült, hogy az a fehér póló, ami rajtam volt, az arra a napra megtette, de egyébként nem lesz jó. A cipő, ami Beni levetett cipője volt, az annyira nyomta már estére a lábam, hogy biztos voltam benne, hogy kell helyette valami más. Szombaton, mikor Gyuri elment már dolgozni, kimentünk a lányokkal és a Tescónak hála, sikerült megfelelő galléros fehér pólót vennem és egy edzőcipőt, amiért nem fogok sírni, ha baja lesz. A kis fekete cipőcskémet azért nem akarom beáldozni a munka oltárán. Még holnap, ha megyek, viszem itthonról a köténykémet, mert azt nem kaptam, majd kedden próbálok szerezni egyet, mert úgyis oda megyek,  ahol az ilyesmit be lehet szerezni. 

Hét végére nagyjából rendbejöttek a gyerekek, majd hétfőn lesz még Dominak egy oltása. 

Szombaton jött az értesítés Liliéknek, hogy menni kell beíratkozni hétfőn, így ők angol helyett oda mennek majd. 

Nincsenek megjegyzések: