péntek, július 01, 2016

Zsufi volt a hét

és nem is annyira a munka miatt, hanem minden más is közbejött. Végülis csak szerdától dolgozom, de szerdán mindjárt azzal keztünk, hogy elmentünk Csücskömmel a ház szerződését megújítani, mert lassan lejár az egy év. Utána mentem dolgozni és este szerencsésen, ahogy ki volt találva, jöttek is a buszok, szóval rendben hazaértem. 
Tegnap, nagy meglepetésemre már egyedül voltam délután, de annyira, hogy a szakácsnő már 2-kor el is ment, pedig általában 5-ig szoktak maradni. Nagyon fájlalta a derekát és gondolom emiatt ment el, meg valószínű, hogy minden dolgát el tudta intézni hamarabb. 
Még szerdán, mikor végeztünk az ingatlanosoknál, beszaladtunk a piacra és vettem ismét győőnyörűű káposztákat, aztán átmentünk még a Tescoba is és vettünk husit hozzá, amit aztán tegnap reggel megfőztem egy lucskos káposztának. Nem mellesleg, megtaláltam a kapor legkönnyebb felaprítási módját. Itt kis zacskóban lehet venni a kaprot, ezt, mikor meghoztam bedobtam a mélyhűtőbe, és mikor tegnap kivettem, csak kicsit meg hajtogattam, megropogtattam és már apró is volt a kapor. Nem kentem vele össze semmit, csak beleeresztettem a zacskóból az ételbe.  
Tegnap pedig kaptam újabb 2 fehér köpenyt, amik totálisan használhatatlanok voltak abban a formában, lévén hosszú újjúak. Elképzelésem sincs, hogy ki találta ki, hogy konyhába hosszú újjú köpeny kell, mindenesetre a szakácsnőt, Kirstyt mielőtt elment, még megkérdeztem, hogy vajon akkor ez a köpeny most az enyém, és azt csinálok-e vele, amit akarok. Azt mondta, hogy igen, csak kékre ne fessem. Mondtam neki, hogy az újját akarom levágni, mondta, hogy semmi akadálya. Így este még varrtam egy keveset. 

Nincsenek megjegyzések: