szerda, június 01, 2016

Végre megjött a DBS Check papíron is

Hétfőn itt bank holiday volt, azaz minden hivatali munkarendben dolgozó munkahely zárva volt. Tegnap írtam Lucynek, hogy megérkezett a DBS check papírformában is. Azóta nem beszéltünk, holnap fel fogom hívni. 

Ma elmentem Domi pulcsijáért, mert gondoltam, hogy addíg megyek, amíg nem okoz külön gondot a dolog megszervezése. Így is egy kicsit korábban kellett elinduljak az angolról, viszont valami elkésett 8-as buszt így pont elkaptam és nem kellett annyira rohannom, sőt a vásárlás végeztével már kicsit sokallottam is a buszmegállóban való ácsorgást. Több mint 15 percet vártam, késett is a busz, pedig ma nem péntek van. 

Kicsit aggódtam, hogy jó méretet rendeltem-e, mert a pulcsiban semmilyen címke nincs benn, csak mintha arra emlékeztem volna, hogy szeptemberben S méretet vettem neki, most pedig M-et rendeltem. Szerencsére itthon megoldódott a rejtély, jót rendeltem, az eggyel nagyobbat. 

Maya nem tudom mi okból, de nem akarja használni a telefonján a gmailt, pedig az a legkönnyebb. Annak is nagyon ellenállt, hogy minden nap megnézze, hogy kapott-e emailt a college-tól, persze velem volt morcos, hogy mit piszkálom, hogy nézze már meg, nem jött-e valami. Ma este végül ránézett, tegnap délután küldtek neki egy mélt egy telefonszámmal, amit majd fel kell hívni időpontért, hogy az angol tesztet megcsinálhassa.

Amúgy meg nagyon szép és meleg időnk van. Állandóan fúj valamennyire a szél, hol jobban, hol kevésbé. Még este fél 10-kor is világos van, ha nem is az a kifejezetten nappali világosság, de világos.  Gyönyörűek a virágok és mindenféle ismeretlen bokrok.
Ezt a bokrot valamelyik nap jól megdícsértem a gazdájának, de nem is beszéltünk többet, jöttem hazafelé a Lidlből, megpakolva. Ma, azaz mostmár ez 2 nappal később van, 3.-án, már ő köszönt rám, bár közben még néhányszor találkoztunk és mindannyiszor kedvesen köszöntöttük egymást. 


Ők ketten rododendronok, néhol hatalmas fákká nőnek.



Végül a Bryndza a kukában kötött ki, lehet, hogy lejárt már a szavatossága, őszintén, nem is néztem. De majd legközelebb!

A párnák pedig elkészültek és nagyon jól használjuk is őket. Ha sikerül a technika ördögével megküzdenem, akkor fel is töltöm a fotót, hogy milyen lett. 

Ilyenből lett 4 darab, a konyhában teljesítenek szolgálatot.



Nincsenek megjegyzések: