szombat, december 08, 2012

Cicát leltünk

Domikám megint itthon volt hét elején, de már második hete. Hányás, hasmenés. Aztán, hogy ebben mennyit tesz bele az állandó konfliktus az angol tanárral, azt nem tudni.

28-án reggel találtunk egy gyönyörű és nagyon kedves kiscicát. Éppen indítottam útnak Domit és Lilit és mentem volna én is, mikor arra lettünk figyelmesek, hogy egy hangosan nyávogó, reszkető cica éppen készül a szomszéd kutya szájába belegyalogolni. Aztán annyira még nem volt elcsigázva, hogy ne jött volna inkább át hozzánk. A két gyerek persze azonnal intézkedni akart, még úgy is, hogy elkésnek, de aztán nagy nehezen elhessegettem őket a suliba, és tettem ki a cicának enni, inni, meg egy kis helyet, ahol melegebben lehet, mondván, ha megvár, akkor beviszem. Ezzel elmentem a boltba, és mikor visszaértem, még itt volt és vacogott. Beciccegtem. Egész nap jóformán csak evett, ivott, aludt és egészen ki volt készülve. Aztán másnap feltűnt, hogy nagyon vakarózik, és a gyerekek észrevették, hogy bolhák szaladgálnak benne. Kétszer is megfürösztöttük L.O.C-ben, de nem nagyon használt. Szerencsére volt még itthon bolhairtó spray,  na az hatásos volt. Eltűntek a bolhák, de végül BZS lett a macsek neve, azaz Bolhazsák. Keresünk neki gazdit, de sajnos nem állnak itt sorba, hogy elvinnék, pedig tündéri.


Olyan 3 hónapos forma, kislány cica.

A hét végén is esett a hó egy kicsit, meg is maradt, mert egész jól lehűlt a levegő is, aztán tegnap egész váratlanul esett viszonylag sok hó, és le is fagyott. Ennek eredményeképpen Csücsköm 1/2 6 helyett 1/2 8-ra ért haza. Ez a hó meg is maradt, -3-4 fokok vannak, de még hidegebbet várunk.



Nincsenek megjegyzések: