kedd, december 18, 2012

Szabadság, vagy még sem?

Vasárnap voltak itt megint megnézni a házat. Jó vacak idő volt. Ködös, nyálas.

Most a hét elején pedig úgy jártunk, mint az egyszeri baka, aki ugye csak akkor tekinti biztosnak a szabadságát, ha már visszafelé megy a laktanyába. Miért is? Csücsköm elvileg tegnaptól szabin lett volna, ehhez képest ma be kellett mennie, mert a kollégáját, akivel együtt dolgozik, tegnap este a céges karácsonyi ünnepségről elvitte a mentő, de mivel az egész egy színházban, színházi előadással egybekötött alkalom volt, nem derült ki, csak ma reggel. A kolléga nincs jól, és vélhetően idén már nem megy dolgozni. Remélhetően azért az ünnepeket már nem tölti a kórházban, de az sincs kizárva. Jobbulást neki innen is.

Reggel ez azután derült ki, hogy megjöttem Benivel az orvostól. Tegnap panaszkodott, hogy nincs jól, fáj a feje. Nem úgy tűnt, később, már délután, hogy baja lenne, de az igazolás miatt muszáj volt elvinnem, aztán már itthon is maradt. Voltam vásárolni, takarítottam, mostam és kornyadoztam kissé a tegnapi kései lefekvéstől. Csücsköm legalább kicsit kialudta magát, de nekem fel kellett kelnem a gyerekekkel.
Tegnap még délután feltettük a fény füzéreket, így most ezek szolgálnak hangulatvilágításnak.
Tegnap este megint tüntettek a fiatalok. Holnap is fognak.

Nincsenek megjegyzések: