vasárnap, november 25, 2012

Sok volt a köd a héten

Egész héten viszonylag jó idő volt, de azért megnyugtató, hogy a kazán működik. Ha nem is teljesen tökéletes, de legalább teszi a dolgát, ha figyelünk rá.

Hétfőn Beni nem ment suliba, nagyon rosszul érezte magát, aztán többször hányt is. Mondjuk, eredetileg a János kórházba mentünk volna, varratszedésre, de így oda sem mentünk. Ez áttolódott szerdára, ami több dolog miatt is meglehetősen zaklatott nap volt. Beniéknél is és a kisebbeknél is szerdán volt a nyílt nap, így el kellett döntenem, hogy hova nem megyek. Beniékhez nem mentem végül. Az első órán Liliéknél voltam, aztán Mayáéknál  angolon és végül Dominál infon.
Utána felkerekedtem, hogy bemenjek Kiseszterhez a kocsiért, de sajna elfelejtette otthon hagyni. Így kissé csalódottan felmentem Mayáért, aki közölte, hogy nincs nála a bérlete. Eddigre már csatlakozott hozzánk Beni is, és így emiatt muszáj volt hazamenni, ahelyett, hogy mehettünk volna tovább. Persze Mayánál volt a bérlete, csak valamiért a táska legalján, nem a helyén. Ha azt mondom, hogy nem voltam boldog, akkor nagyon finoman fogalmaztam. Végül nagy nehezen irányba álltunk, mikor Beni rákérdezett, hogy nem tudnánk-e vonattal menni, de addigra már késő volt, pedig nagyon hamar benn lehettünk volna a Déliben, ha előbb böki ki, vagy jut eszembe nekem. Visszafelé viszont egész ügyesen Domi segítségével kiderült, hogy milyen sűrűn járnak a vonatok, és vonattal hamar haza értünk.
Csütörtökön volt itt egy újabb ingatlanos, most az Otthon-Centrumtól. Hétfőn pedig jön a 2 hölgy valaki érdeklődővel, "kora reggelre", 1/2 10-re

Tegnap összegyűjtöttünk rengeteg levelet és lemetszettük az eperfákat is.

Nincsenek megjegyzések: