kedd, október 09, 2012

Vége a birsezésnek

Pénteken a bevásárlás és takarítás után nekiláttam az utolsó adag birsnek. Menet közben eszembe jutott, hogy cukrot és befőző celofánt elfelejtettem hozni, így felkerekedtem, leszaladtam a Tescoba, de csak részben jártam sikerrel. Celofán nem volt már. Azt Kiseszter hozott szombaton. A Tescoból szerencsémre az egyik közeli "szomszéd" hozott haza, így sokkal hamarabb itthon voltam, mintha buszra kellett volna várnom.
Estére elkészültem, aztán amit lehetett hazavitettem Marikával, mert már nagyon nem fértem a konyhában.

Szombaton kora délután lementünk a Futafokra, Maya és Beni futottak, én még előtte bementem a Tescoba, és visszavittem nekik az előző nap vásárolt virslit, mert valami baja volt. Hazafelé épp elkaptunk egy buszt. Várhattunk volna vagy 20 percet a következőre, ha nem sikerül elérni.

Tegnap vettem Beninek egy kabátot, mert ami van itthon, az vagy kicsi, vagy túl meleg. Viszont tegnap reggelre már annyira hideg volt, hogy az egy szál pulcsi kevésnek bizonyult. Nem túl messze tőlünk van egy turkálós bolt és 1500-ért már meg is kaptuk a kabátot, ami még tetszik is Beninek. Lesznek még ilyen vásárlások, mert Lilikémnek is kellene majd valami normális kabát. Van neki valami régi dzsekije, de már eléggé kezd a végére járni.

Reggelre 5 fok lett kinn, így egyrészről kissé befűtöttem, másrészről becibáltam a növényeket kintről. Úgy döntöttem, hogy megválok egy elég régi növényemtől, amit még Nagyanyótól örököltem, de mostanra akkorára nőtt, hogy kezelhetetlen szinte. Egy hatalmas műanyag dézsában van, de már annyira nehéz, meg akkora hely kell neki, hogy megkérdeztem Orsit, valamelyiküknek nem kell-e. Valószínűleg vagy neki, vagy Ancsának fog kelleni, így majd egy valamekkora hely felszabadul, bár majd veszek le belőle egy darabkát, hogy legyökereztessem.

Nincsenek megjegyzések: