csütörtök, október 04, 2012

Kegyes időjárás

Nagyon szép időnk van még mindig. Hála az égnek, még mindig nem kell fűteni, sőt annyira jó még az idő, hogy nyitva van minden. Bár azt azért hozzá kell tenni, hogy a ruha már nem szárad meg rendesen. Lehet, hogy túl későn tettem ki ma 2 adagot, de mindenesetre nem száradtak már meg.

Tegnap megfőztem egy újabb adag birset. Ez már könnyebben ment, de lehet, hogy kissé jobban megértek a birsek. Nagyon szépek lettek. Még egy adag van. Azt majd holnap.
Ma nagyon hatékony napom volt. Befejeztem az ablakmosást, ami nem azt jelenti, hogy végig mostam az összes ablakot A-Z-ig, hanem azt, hogy amit elterveztem, hogy megcsinálok, az kész. Kimostam a függönyöket is, ki is vasaltam őket, vissza is akasztottam mindet. Azért az elmúlt 2 hétben körbemostam a ház ablakait, kimostam a függönyöket.  Ma mostam még 2 adag ruhát is.

Nincsenek megjegyzések: